Menu

کنترلرهای مخصوص بازی RAZER KISHI برای تجربه‌ی بهتر بازی‌های اندرویدی در دسترس هستند

به گزارش پردیس‌گیم، Razer از به زودی منتشر شدن کنترلر بازی Razer Kishi برای سیستم‌عامل Android خبر داد، یک لوازم جانبی کاربردی و جدید برای موبایل که موفق شد در ماه ژانویه دو مورد از بهترین جوایز CES را کسب کند. نسخه سیستم‌عامل آیفون نیز قرار است در اواخر تابستان امسال وارد بازار شود.

Razer Kishi ویژگی‌های گیمینگ پیشرفته‌ای را در اختیار بازیکنان موبایل قرار می دهد که کنترل‌های دقیق و گسترده‌ای به لطف آنالوگ‌های روان، دکمه‌های چند کاره و دی پد 8 جهته کنترلر، دقت را تا بالاترین سطح افزایش داده و آزادی عمل بیشتری در بازی‌ها به بازیکنان میدهد.

طراحی انعطاف پذیر Razer Kishi از طیف گسترده‌ای از تلفن‌های هوشمند Android پشتیبانی می کند و اتصال مستقیم USB-C عملاً تاخیر ورودی را از بین می برد و به کاربران امکان می دهد از گیم پلی سریع با تاخیر بسیار کم برخوردار باشند. زمان پخش طولانی بازی‌های Android یا سرویس های پخش بازی ابری از طریق محل شارژ تلفن هوشمند پشتیبانی می شوند.

Razer Kishi برای اندروید ابتدا به عنوان بخشی از نمایش شرکت Razer در CES 2020 معرفی شد و هم اکنون برای خرید در دسترس است.

Razer Kishi برای Android و به قیمت €89.99 $79.99 هم اکنون در دسترس است و برای iOS در تابستان 2020 در دسترس قرار می‌گیرد و قیمت آن هنوز مشخص نشده است.