Menu

تماشا کنید: تاریخ انتشار Neon Abyss با نمایش تریلری مشخص شد

به گزارش پردیس‌گیم، Team17 و Veewo Games امروز اعلام کردند که بازی روگ لایت Neon Abyss در تاریخ 14 جولای مصادف با 24 تیرماه برای کنسول‌های پلی استیشن 4، اکس باکس وان، نینتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. Neon Abyss بازیکنان را در سیاهچال‌هایی جدید و در مقابل خدایانی جدید قررار می‌دهد و اکشنی سرعتی و روگ لایت در فضایی نئونی به ارمغان خواهد آورد. شما می‌توانید پیش نمایش بازی را نیز در پردیس‌گیم مطالعه کنید.

به دستور خدای جهان زیرین، Hades بازکنان باید با حل معماها و گذر از اتاق‌هایی که پر از دشمن هستند، خدایان Fast Food, Mobile Video و Plushies(گل پیاز!) را شکست دهند. آیتم‌های بسیاری در بازی وجود خواهند داشت و شما می‌توانید در عین حال که این موارد را جمع آوری می‌کنید، حیوانات دست آموز نیز پرورش داده و از آنان کمک بگیرید. دشمنانی که شکست می‌خورند پس از مرگ شما دوباره به زندگی بازخواهند گشت و قوی‌تر از گذشته شما را به چالش خواهند کشید.

هم‌اکنون نسخه‌ی دموی Neon Abyss از شبکه‌ی استیم قابل دانلود می‌باشد و علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به صفحه‌ی بازی آن را تهیه کنند. اگر دمو را در حالت "آسان" تجربه کنید 15 دقیقه، "متوسط" 18 دقیقه و "دشوار" 24 دقیقه وقت خواهید داشت تا از بازی لذت ببرید. شما می‌توانید تریلر جدید Neon Abyss را در پردیس‌گیم تماشا یا دانلود کنید:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه