Menu

علامت تجاری Gran Turismo 7 در آرژانتین ثبت شد

به گزارش پردیس‌گیم علامت تجاری Gran Turismo جدیدبه تازگی کشف شده است و تاریخ تشکیل پرونده نشان می‌دهد که این علامت تجاری مربوط به سری برنامه‌های آغاز PlayStation 5 است.

همانطور که در ResetERA مشاهده شد، این علامت تجاری جدید در تاریخ ۱۵ خرداد و در آرژانتین ثبت شده است. پرونده علامت تجاری شامل عنوان Gran Turismo، لوگوی آن و جزئیات دیگر می‌باشد. از آنجایی که پرونده در تاریخ ۱۵ خرداد تشکیل شد، همان تاریخی که قرار بود رویداد دیجیتالی PlayStation 5 برگزار شود، بنابراین احتمال اینکه ما Gran Turismo را در این رویداد مشاهده کنیم، بالاست.

شایعات پیرامون عرضه نسخه جدید این سری حدودا در ماه قبل و در زمانی که Next Level Racing عکسی را به اشتراک گذاشت که در آن لوگو Gran Turismo 7 مشاهده می‌شد. البته که آن‌ها بلافاصله با انتشار بیانیه‌ای خبر ارتباط این لوگو با عرضه این عنوان را تکذیب کردند: "تیم ما متوجه شده است که درج لوگوی GT7 در پست اخیر به دلیل تفسیر نادرست تیم رسانه‌ای بوده است و این پست هیچ اطلاعاتی را ساطع نمی‌کند و ما دسترسی به هرگونه اطلاعات در مورد عرضه Gran Turismo 7 را تکذیب می‌کنیم."

"فرضیاتی در تیم رسانه‌ای به وجود آمد که کاملا نادرست است. بر این اساس، ما تصمیم گرفتیم که پست قبلی خود در صفحات اجتماعی را پاک کنیم. بخش طراحی گرافیک ما از یک لوگو تقلید شده که در اینترنت پخش شده بود، استفاده کرد."