Menu

شایعه: Far Cry 6 در رویداد بعدی Ubisoft نمایش داده می‌شود

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از wccftech، شرکت Ubisoft تأیید کرده است که آن‌ها قصد دارند قبل از پایان سال مالی فعلی خود، پنج عنوان AAA را منتشر کنند (که این سال مالی در تاریخ 31 مارس 2021 به پایان می رسد)، و ما می دانیم که این بازی ها شامل Assassin's Creed Valhalla ، Rainbow Six Quarantine، Watch Dogs: Legion و همچنین Gods & Monsters خواهد بود. پس این سوال پیش می‌آید که آن بازی پنجم اسرارآمیز چه می تواند باشد؟ ظاهراً این بازی جزو بزرگترین سری‌بازی‌های این شرکت است، بنابراین بسیاری حدس می زنند که این یک بازی جدید از مجموعه Far Cry باشد، اما خب هنوز هیچ تائیدی در مورد آن وجود ندارد.

طبق گفته های Gamereactor.dk عنوان Far Cry 6 در واقع پنجمین بازی AAA Ubisoft برای آن نمایش بزرگ است و همچنین گفته می‌شود پس از تجربه‌ی نسخه پنجم در محیطی روستایی در نسخه بعدی به مکان های "جالب" بازخواهیم گشت. در این گفتگو آمده ‌است:

"آخرین بازی Ubisoft که قرار است قبل از ماه آوریل منتشر شود (مگر اینکه Ubisoft تصمیم بگیرد که این بازی باید به دلیل COVID-19 به تعویق بیفتد یا اینکه تعداد نسخه های AAA زیادی در مدت زمان کوتاه منشر شده باشد) یک Far Cry باشد. من نمی خواهم برنامه های Ubisoft را با دادن تمام اطلاعات آن به شما خراب کنم، اما می توانم با اطمینان بگویم که کسانی از شما که محیط و فضاسازی Far Cry 5 را در آمریکای شمالی دوست نداشتند، احتمالاً وقتی بازی به طور رسمی در رویداد 12 جولای شرکت Ubisoft رونمایی شود آن را دوست خواهند داشت."

همانطور که اشاره شد این یک شایعه است در نتیجه نمی‌توان اتفاق افتادن آن را حتمی دانست، اما با توجه به اینکه از زمان انتشار نسخه‌ی قبلی مدتی گذشته‌است تقریبا می‌دانستیم که رونمایی از Far Cry جدید منطقی خواهد بود. اما به نظر شما این مکان "جالب" دقیقا کجا می‌تواند باشد؟ به نظرم تنها راه فهمیدن آن صبر کردن تا 12 جولای است.

در حالی که منتظر اطلاعات بیشتر هستیم، جدیدترین نسخه‌های این سری، Far Cry 5 و اسپین‌آف Far Cry New Dawn در رایانه های شخصی، Xbox One و PS4 در دسترس هستند. شما چی فکر می‌کنید؟ برای Far Cry جدید هیجان زده اید؟ دوست دارید نسخه‌ی بعدی این مجموعه کجا رخ دهد؟