Menu

اطلاعات بسیاری از سیستم مبارزات، شخصی سازی و جهان Harry Potter RPG فاش شد

به گزارش پردیس‌گیم، اخبار مربوط به Harry Potter RPG اخیرا کم شده‌اند و تنها شایعاتی کوچک حول محور بازی پخش شده بودند. با این‌که بازی به صورت رسمی معرفی نشده است اما گفته می‌شود Avalanche Software از سال 2017 بر روی این عنوان کار می‌کرده است. جدیدا یکی از کاربران Reddit که گویا با ناشر بازی، Warner Bros نیز در همکاری است اطلاعات تازه‌ای از بازی آینده‌ی Harry Potter فاش ساخته است. البته جزئیات مورد تایید نیستند و تا اعلام رسمی سازندگان باید منتظر بود و دید که شایعات تا چه حد درست هستند.

در ابتدا باید خاطر نشان کرد اسمِ بازی Harry Potter نیست و عنوانِ این محصول با نام Hogwarts: A Dark Legacy شناخته خواهد شد. با توجه به نام بازی، شما یکی از دانش آموختگان مدرسه‌ی هاگوارتز خواهید بود و "از ابتدا تا انتهای فارغ التحصیلی" را تجربه خواهید کرد. شما می‌توانید جنسیت کاراکتر را نیز انتخاب کرده و به شخصی سازی او مشغول شوید. انتخاب اینکه کاراکتر مدنظرتان خون خالص داشته باشد، یا دو رگه و یا حتی موگل باشد نیز در اختیار خودتان است.

نکته‌ی حائز اهمیت اینجاست که محتوای بازی بزرگسالانه خواهد بود و در بدترین شرایط، رده سنی نوجوان را دریافت خواهد کرد. احتمالا وجودِ قابلیت عشق و ازدواج یکی از دلایل این سخن باشد.

داستان بازی پس از وقایع کتاب جریان دارد و نتیجتا شما با ولدمورت روبرو نخواهید شد، و یکی از مرگ‌خواران دشمن اصلیِ بازی خواهد بود. جهانِ بازی پر از فعایت‌های مختلف است و NPCها نیز ماموریت‌های مخصوص خود را خواهند داشت. مناطق متنوعی نیز قابل اکتشاف هستند که سه مورد از چهار منطقه‌ی قابل بازی بدین شرح هستند: هاگوارتز، هاگزمید (تنها روستای جادوگری در تمام بریتانیا)، و ساختمان وزارت (جادوگری).

اطلاعات بسیاری از سیستم مبارزات، شخصی سازی و جهان Harry Potter RPG فاش شد

همانند تمام عناوین RPG دیگر، Dark Legacy نیز شامل درخت مهارت خواهد بود و در جریان بازی می‌توانید قابلیت‌های جدیدی کسب کنید. گفته می‌شود که 5 شاخه‌ی مختلف در این حوزه وجود دارند و برخی از آنها خوب و برخی دیگر شیطانی هستند. اما شخص لیکر گفته است که شما نمی‌توانید هیچ یک از جادوهای سیاه را یاد بگیرید.

مبارزاتِ بازی روان خواهند بود و شما باید برای ایجاد تعادل میانِ قدرت‌های خود تلاش کنید. علاوه بر موجودات مختلفی که در جهان هری پاتر وجود دارند، باید با جادووگرهای رقیب نیز مبارزه کنید. دشمنان بازی سیستم پیشرفته‌ای دارند و به احتمال زیاد از سیستم Nemesis در Shadow of Mordor الهام بسیاری گرفته شده است. در هر یک از مراحل بازی شما می‌توانید دشمن بخصوصی را که شکست داده‌اید، بکشید، بزنید، یا او را تبدیل به دوست خود کنید.

فعالیت‌های جانبی نیز در بازی وجود دارند. برای مثال کوئیدیچ یکی از بهترین خبرهایی است که هواداران هری پاتر می‌توانند درمورد این بازی بشنوند. همچنین بازی‌های کارتی همانند Gwent در The Witcher 3 در بازی وجود دارد. گفته می‌شود که این عنوان قبل از ماه آگوست معرفی خواهد شد و در جوئن 2021 یعنی یک سال دیگر منتشر خواهد شد.