Menu

در فصل تابستان با بازی Summer in Mara دل به دریا بزنید

به گزارش پردیس‌گیم، هنگامی که شبیه‌ساز مزرعه داری با ماجراجویی ادغام می‌شود نتیجه آن ساخت بازی به نام Summer in Mara است که توسط Chibig Studio ساخته و در تاریخ 16 ژوئن منتشر خواهد شد اما بازیبازان در صورت تمایل می‌توانند با مراجعه به فروشگاه استیم و دانلود prologue آن، لحظات ابتدایی بازی را به رایگان تجربه کنند.

بادبان خود را تنظیم کنید و آماده شوید تا در مجمع الجزایر آفتابی تابستان در Mara ماجراجویی کنید. مقدمه Summer in Mara برای تجربه روی Nintendo Switch نیز آماد شده و با نزدیک شدن به زمان انتشار بازی، دموی آن به صورت رایگان برای هر دو پلتفرم عرضه خواهد شد. همچنین هیچ محدودیتی برای پخش محتوای بازی وجود ندارد بنابراین استودیوی Chibig از کسانی که مایل به اشتراک گذاشتن تجربیات خود از نسخه‌ی دمو هستند استقبال می کند!

Summer In Mara ترکیبی از شبیه سازی مزرعه و ماجراجویی مبتنی بر داستان است که به یک بازی تبدیل می شود که در آن بازیکنان از جزایر جدید بازدید می کنند، دوستان جدیدی پیدا می کنند و در مورد عملیات شیطانی Elit که می خواهد Mara را فتح کند اطلاعات بیشتری کسب می کنند. به عنوان Koa شخصیت اول بازی، استودیوی Chibig از بازیکنان می خواهد احساس کنند که در حال جستجوی دنیای Mara هستند تا آن را به مکانی بهتر تبدیل کنند. توسعه شخصیت اصلی و سایر دوستان او هدف اصلی سازندگان این بازی است و این در مراقبت از دوستان ملاقات شده و حکایات سفر آنها منعکس می شود.

Summer In Mara دارای بیش از 30 ساعت زمان گیم‌پلی، با بیشتر از 250 ماموریت برای انجام دادن و همچنین بیشتر از 20 کاراکتر برای ملاقات و دوست داشتن است. در کنار مجموعه ای از ارتقاهای متنوع و مختلف و اسرار و گنجینه ای برای پیدا کردن، Summer In Mara قرار است یک تجربه سالم و سرگرم کننده را برای همه سنین ارائه دهد! دیگر چه می‌خواهید، عنوان خانمان سوز دیگری در راه است.

این بازی علاوه بر دو پلتفرم یادشده برای عرضه روی PS4 و Xbox One نیز برنامه‌ریزی شده است.