Menu

تخفیفات شگفت انگیز GOG: مجموعه‌ی کامل The Witcher را به نازل‌ترین قیمت دریافت کنید

به گزارش پردیس‌گیم، GOG.COM چند روز پیش با ارائه‌ی تخفیفاتی بزرگ اعلام کرد که شما می‌توانید تمامی این بازی‌ها را با قیمتی عالی و به صرفه در فروش تابستانه‌ی آنها تهیه کنید. اما دیروز، عناوین دیگری هم به این لیست اضافه شدند که جزئیات آن‌ها را می‌توانید در زیر بخوانید:

بازی استراتژی War Wind، عنوان beat 'em up و دو بعدی Ascendant،و بازی مستقل Delores: A Thimbleweed Park Mini-Adventure هم‌اکنون کاملا رایگان می‌باشند و از طریق این لینک قابل دسترسی هستند. همچنین مجموعه‌ی کامل The Witcher که شامل 5 بازی از این سری می‌باشد، با قیمت استثنایی 26.99 دلار از این لینک قابل تهیه است.

همچنین بازی‌های دیگری نیز شامل تخفیفات شده‌اند که بدین شرح هستند:

تخفیفات 80 درصدی

Supreme Commander: Gold Edition

Life is Strange Complete Season

Life is Strange: Before the Storm

تخفیف 75 درصدی

Supreme Commander 2

بازی Total Annihilation نیز به مدت دو روز به شکل رایگان دردسترس بوده است و اگر سریع باشید شاید تا دو ساعت دیگر بتوانید این عنوان را نیز به سبد خرید خود اضافه نماییید. این عناوین آخرین بازی‌هایی بودند که به لیست تخفیفات اضافه می‌شوند و شما می‌توانید آن‌ها را در کنار بیش از 3000 بازی دیگر تهیه کنید. به یاد داشته باشید که حراجی بزرگ GOG.COM تا 15 جوئن یعنی یک هفته‌ی دیگر ادامه دارد و پس از آن قیمت‌ها به شرایط سابق بازخواهند گشت.