Menu

تماشا کنید: ویدیویی از عنوان لغو شده‌ی Avengers منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وبسایت خبری vg247، اندرو بورمن، از عوامل توسعه بازی Avengers، یک ویدیوی ده دقیقه ای را از بازی لغو شده شرکت THQ منتشر کرد. این عنوان که قرار بود در سال 2011 برای کنسول Xbox 360 منتشر شود، به دلیل ورشگستگی THQ هیچگاه در درسترس بازیبازان قرار نگرفت.

در این ویدیو مشخص شده که هنگام لغو شدن، بازی هنوز در مراحل اولیه توسعه خود قرار داشته است. همچنین ویدیوی مربوطه از هارد دیسک بدست آمده توسط Obscure Gamers که خود یک انجمن بازی و بایگانی است، کشف شد. بلافاصله پس از شروع ویدیو شاهد کاراکتر‌های معروف این سری یعنی کاپیتان آمریکا، آیرون‌من، هالک و ثور هستیم و بازیباز در قالب اول شخص و ابتدا در نقش آیرون‌من بازی را دنبال می‌کند. با توجه به ویدیوی منتشر شده، جزییات بخش اعظمی از محیط ناتمام بوده، قدرت شخصیت‌ها و مدل سازی دشمنان بازی نیز در مراحل اولیه خود به سر می‌برد. البته مشخص است که مدل سازی کاراکتر‌های اصلی تقریبا کامل بوده است.

هدف گیم‌پلی نمایش داده شده قسمت تک نفره بازی است اما به نظر می رسد که هدف دیگر نمایش بخش چندنفره و محتویات آن بوده‌است که در منوی اصلی بازی قابل مشاهده می‌باشد. با توجه به نمایش بازی با 4 شخصیت اصلی و انجام فعالیت‌ها و ماموریت‌ها به صورت گروهی وجود حالت co-op نیز بسیار محتمل به نظر می‌رسد. با وجود اینکه بازی لغو شده است، اما خب در صورت ورشکست نشدن THQ و ادامه توسعه نیز شاید گزینه‌ی بهتری به جای انتخاب حالت اول‌شخص برای این سبک بازی‌ها وجود داشت!!!

در ادامه شما را به تماشای این ویدیو دعوت می‌کنیم، نظرات خود را درخصوص این بازی با ما در میان بگذارید:

دانلود با کیفیت HD-دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه