Menu

شینجی میکامی: اگر Resident Evil 4 Remake بازی خوبی باشد از آن حمایت می‌کنم

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، کپکام در سال‌های اخیر تصمیم گرفته است که به سری بازی های محبوب و معروف Resident Evil بازگردد و دوباره این عناوین را به صفحه نمایش تلویزیون‌ها بازگرداند. این روند سال گذشته با رونمایی از Resident Evil 2 آغاز شد و امسال با رسیدن Resident Evil 3 به قفسه های فروشگاه‌‌های بازی‌ ادامه یافت. حال نظر افرادی که عناوین اورجینال این سری را توسعه‌داده‌اند در خصوص عناوین بازسازی شده چیست؟ خب، به گفته‌ی پدر و خالق حماسه RE، او هیچ مشکلی با این قضیه ندارد.

در گفتگو با IGN، شینجی میکامی خالق Resident Evil ابراز کرد که او از بازسازی‌های جدید عناوین کلاسیک Resident Evil تنها تحت یک شرط پشتیبانی می کند: آن‌ها به اندازه نسخه اورجینال خوب باشند.

این سازنده مشهور وقتی در مورد شایعه بازسازی Resident Evil 4 توسط کپکام، عنوانی که میکامی آن را کارگردانی کرده است، از او سؤال شد گفت: "تا زمانی که بازی به همان اندازه خوب به ‌نظر برسد با ساخت آن مشکلی ندارم."

با وجود برخی دیگر از بازسازی های اخیر RE که اخیرا منتشر شد، به نظر می رسید که میکامی در این خصوص حرف زیادی برای گفتن نداشته باشد، احتمالاً به این دلیل که توجه زیادی به این عناوین نداشته است.

میکامی گفت: "من ویدئویی از Resident Evil 2 Remake را دیدم و فکر کردم که خیلی خوب ساخته شده است. من فکر می کنم تا زمان فروش خوب این عناوین، کپکام می‌تواند به روند بازسازی عناوین اورجینال این سری ادامه دهد." اگرچه هنوز ساخت Resident Evil 4 Remake به طور رسمی اعلام نشده است، اما به نظر می رسد که اظهارات میکامی درست است زیرا گفته می شود که Capcom در حال حاضر بازسازی RE4 را با تیمی بزرگتر از تیم توسعه Resident Evil 2 Remake شروع کرده است. در همین حال، شایعات دیگر نیز نشان می دهد که ناشر ژاپنی قرار است در آینده Resident Evil 8 را نیز منتشر کند.

شینجی میکامی در حاضر با تیم Tango Gameworks بر روی عنوان مورد انتظار Ghostwire: Tokyo کار می‌کند . هنوز هیچ رویداد یا نمایش ویدیویی برای نمایش اطلاعات بیشتر از این پروژه ارائه نشده است، اما احتمالا در هفته‌های آتی خبرهای جدیدی از این عنوان منتشر شود.