Menu

به ادعای چندین منبع مورد اعتماد: Bloodborne به‌زودی برای PC تایید می‌شود

به نظر می‌رسد که PC گیمرها به‌زودی بتوانند یکی از عناوین تحسین شده استودیو FromSoftware که به شکل انحصاری تنها برای کنسول PS4 در دسترس قرار گرفته را تجربه کنند. این بازی چیزی نیست جز Bloodborne، که امروز بسیاری از منابع داخلی بر عرضه آن بر روی پلتفرم PC تاکید کردند.

به گزارش پردیس‌گیم،عرضه Bloodborne بر روی PC پیش از این نیز شایعه شده بود اما منبع مورد استنادی پشت شایعه‌های قبلی وجود نداشت اما اینبار عرضه این بازی انحصاری بر روی PC توسط چندین منبع مورد اعتماد تایید شده است.

اولین بار "Wario64" در توییتی ادعا کرد که PC گیمرها به‌زودی می‌توانند Bloodborne را بدون نیاز به سرویس PS Now بر روی این پلتفرم خود تجربه کنند.

به ادعای چندین منبع مورد اعتماد: Bloodborne به‌زودی برای PC تایید می‌شود

سپس یکی دیگر از منابع داخلی مورد اعتماد یعنی "Sloth Mom" نیز عرضه Bloodborne بر روی PC را تایید و بر کیفیت نسخه PC این بازی تاکید کرد و اطمینان داد که این نسخه PC گیمرها را نا امید نخواهد کرد.

به ادعای چندین منبع مورد اعتماد: Bloodborne به‌زودی برای PC تایید می‌شود

در ادامه مدیر فروم Resetera یعنی Jawmuncher هم به این جمع پیوست و عرضه Bloodborne بر روی PC را تایید کرد. امروز قرار بود رویداد ویژه Sony برای نمایش بازی‌های کنسول Playstation 5 برگزار شود که متاسفانه تاخیر خورد. بعید نیست که معرفی Bloodborne برای PC (و کنسول PS5؟) در همین رویداد صورت گیرد. از سوی دیگر بعید نیست که Sony از برنامه‌های بعدی خود برای عرضه بازی‌های انحصاری کنسول‌های Playstation بر روی PC نیز پرده بردارد. به تایید Sony تاریخ جدید این رویداد به‌زودی اعلام می‌شود.

نظر شما چیست؟