Menu

تماشا کنید: نخستین تریلر از گیم‌پلی A Total War Saga: Troy منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم، Total War همیشه یکی از محبوب‌ترین عناوین سبک استراتژی بوده و علاقه مندان به این ژانر، مطمئنا اخبار مربوط به جدیدترین بازی Creative Assembley یعنی Total War: Troy را دنبال می‌کنند. Total War تاکنون به مناطق بسیاری از جهان سسر زده و هر دو عناصر تاریخی و فانتزی را در بازی‌های خود به کار بسته است. آخرین بازی از این مجموعه با نام Three Kingdoms شناخته می‌شد و بازیکنان را به چین می‌برد. حال نیز بازی جدید این سری شما را به بحبوحه‌ی نبرد Troy، یکی از معروف‌ترین جنگ‌های تاریخی(یا خیالی؟) می‌برد.

تریلر شش دقیقه‌ای A Total War Saga: troy دو رهبر اصلی نبرد تروی، آشیل و هکتور را نشان می‌دهد. همانطور که خواهید دید، دوئل‌های دو نفره که در بازی قبلی نیز استفاده شده بودند در این نسخه نیز حضور دارند.

A Total War Saga: Troy در تاریخ 13 آگوست مصادف با 23 مرداد منتشر خواهد شد و به مدت یک سال در انحصار Epic Games می‌باشد. البته اگر سریع دست بجنبانید می‌توانید این بازی را در روز انتشار به شکل رایگان از فروشگاه اپیک گیمز دریافت کنید. همچنین می‌توانید تریلر گیم‌پلی این عنوان را در پردیس‌گیم تماشا یا دانلود کنید:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه