Menu

بازپس‌گیری حقوق شخصیت “Daredevil” توسط مارول

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از IGN پس از خریداری بخش سینما و تلوزیون کمپانی فاکس قرن بیستم توسط والت دیزنی، دسترسی به قابلیت استفاده از سری‌های "X-Men" و "Fantastic Four" و افزایش روزافزون ‌قدرت مارول استودیو به لطف موفقیت بی‌نظیر MCU، عطش والت دیزنی و مارول برای بازپس‌گیری حقوق تمامی شخصیت‌ها و هرچه بزرگتر کردن MCU روز به روز بیشتر می‌شود و اکنون با شروع کار سرویس +Disney و از راه رسیدن سریال های تلویزیونی مارول که مستقیماً با MCU در ارتباط هستند، بیش از هر زمانی نیاز به بازپس‌گیری شخصیت‌های تأثیرگذار حس می‌شود.

تقریبا دو سال پیش بود که اخبار اقدامات مارول برای بازپس‌گیری حقوق عناوین زیرنظر نتفلیکس مانند "Daredevil" و "The Punisher" قوت گرفت که درنهایت مارول به هدف خود دست یافت و دنباله سریال های نتفلیکس از این شخصیت‌ها نیز لغو شدند. اما سؤالی که تا مدت ها ذهن طرفداران را به خود مشغول کرده این است که«مارول چه زمانی قادر به استفاده از این شخصیت‌ها در MCU و دیگر عناوین اختصاصی خود خواهد بود؟»

بالاخره با توجه به اطلاعات منتشر شده از قرارداد مابین مارول و نتفلیکس، به این سوالات پاسخ داده شد! برمبنای این قرارداد، مارول زمانی قادر به استفاده از این شخصیت‌ها در عناوین اختصاصی خود خواهد بود که دو سال از زمان لغو سریال آن‌ها توسط نتفلیکس گذشته باشد. نتفلیکس سریال "Daredevil" را در آذرماه سال ۱۳۹۷ لغو کرد و با توجه به این قرارداد، از حدود ۶ ماه آینده و در آذرماه سال ۱۳۹۹، مارول قادر به استفاده از "Daredevil" در عناوین خود خواهد بود. به همین صورت با توجه به لغو شدن سریال‌های "Luck cage" و "Iron fist" در آبان‌ماه و سریال‌های "The Punisher" و "Jessica Jones" در اسفند‌ماه سال ۱۳۹۷، مارول پس از گذشت ۲ سال قادر به استفاده از آن‌ها در عناوین سینمایی و تلوزیونی خود خواهد.

بازپس‌گیری حقوق شخصیت "Daredevil" توسط مارول

برای مدت کوتاهی، شایعه‌ای بر این مبنا پخش شده بود که "Daredevil" با بازی «چارلی کاکس» در سومین قسمت از "Spider-Man" در MCU حضور خواهد داش‍ت ولی شخص کاکس این شایعه را به کل تکذیب کرد. هنوز هدف و برنامه مارول برای این شخصیت‌ها مشخص نشده است و انتظاری هم نمی‌رود که به زودی خبری از ورود آن‌ها به دنیای مارول منتشر شود زیرا در حال‌ حاظر برنامه عناوین سینمایی و تلویزیونی مارول به اندازه کافی شلوغ است و هم‌اکنون شخصیت‌های زیادی نظیر "Moon Knight" و "She-Hulk" حتی سریال اختصاصی خود را دریافت کرده و در صف اضافه شدن به دنیای سینمایی و تلویزیونی مارول قرار دارند.