Menu

EA Access به استیم می‌آید

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، سرویس EA Access شرکت Electronic Arts پاسخ به نیاز روزافزون خدمات سرویس‌های اشتراکی برای بازیبازان است و این امکان را به شما می دهد تا به اکثر فروشگاه های EA و تخفیف های مربوط به خریدهای درون بازی در بازیهایی مانند FIFA دسترسی داشته باشید. و اکنون، این سرویس به همراه چندین عنوان در حال انتقال به Steam است. اخیرا، EA لیستی از عناوین قدیمی تر را در سرویس Valve منتشر کرد و در بسیاری از صفحات فروشگاه‌های بازی خاطرنشان کرد که EA Access به زودی فرا می رسد.

حتی بدون محاسبه بازی‌های تازه‌‌‌نفس سرویس ‌EA در استیم، لیست بازی های کنونی در Steam بسیار زیاد است. در اینجا تعداد نکات زیادی وجود دارد که سرویس EA Acess را برای برخی از کاربران Steam ارزشمند می کند. با این وجود بازی های ورزشی شرکت EA که بسیازی از بازیبازان فقط به خاطر تجربه‌ آن‌ها در این سرویس عضو هستند فعلا در استیم حضور نخواهند داشت. در هر حال، اگر در بازی FIFA 2020 در حال پرداخت پول برای FIFA points هستید، با عضویت در این سرویس تخفیف‌های خوبی پیدا خواهید کرد.

نکته قابل توجه این است که بازی های ورزشی تنها مواردی نیستند که به استیم نمی‌آیند. برای مثال هنوز هیچ محتوایی از Sims 4 موجود نیست. بازی هایی مانند A Way Out یا Anthem نیز وجود ندارند. البته این مورد بدیهی است، زیرا می دانیم که این عناوین با خدمات سرویس EA ارائه می شوند. عجیب است که EA بسیاری از بازی‌های خود را در استیم عرضه می‌کند هنگامی که برای تجربه‌ی آن‌ها نیاز به ثبت‌نام در Origin دارید و این قضیه، عرضه بازی بر روی استییم را عجیب و غریب جلوه می‌دهد. احتمالاً ما در رویداد EA Play هفته آینده چیزهای بیشتری درباره این مورد و سایر اخبار EA خواهیم شنید. تا آن زمان نمی‌توان در این زمینه به قطعیت سخن گفت.

با توجه به تمام آنچه گفته شد، اگر می خواهید برخی از بازی های بزرگ مانند Mirror's Edge ، Unravel 2 یا حتی Kingdoms of Amalur را تجربه کنید: با عضویت در استیم مطمئناً می توانید. لیست کامل بازی های EA را در Steam بررسی کنید تا ببینید آیا عنوان دلخواه خود را پیدا می‌کنید یا خیر.