Menu

ناتی‌داگ به استفاده بدون اجازه از یک قطعه موسیقی در آخرین تریلر The Last of Us II متهم شده است

به گزارش پردیس‌گیم یک موسیقیدان آمریکایی، ناتی‌داگ را به استفاده بدون اجازه از موسیقی خود در آخرین تریلر The Last of Us II متهم کرده است. دیشب در توئیتی، لوت کستنر (Lotte Kestner) که با نام آنا لین ویلیامز (Anna-Lynne Williams) نیز شناخته می‌شود، گفت که دل‌شکسته شده است.

ناتی‌داگ به استفاده بدون اجازه از یک قطعه موسیقی در آخرین تریلر The Last of Us II متهم شده است . . .

آخرین تریلر بازی که در آن الی (Ellie) برای خارج‌شدن از یک ساختمان در حال مبارزه با دشمنان و کلیکرها (Clickers) می‌باشد؛ که به عنوان سنت، با یک آهنگ پاپ دهه ۸۰ همراه شده است. نام این قطعه New Order's True Faith می‌باشد که اولین بار در سال ۱۹۸۷ منتشر شد. با این حال کستنر می‌گوید این قطعه‌ای که بر روی تریلر قرار گرفته فقط یک کاور نبوده بلکه کپی دقیقی از کاور او از این قطعه بوده که او در سال ۲۰۱۱ منتشر کرده است. در حالت عادی، کستنر نمی‌تواند در این مورد ادعایی داشته باشد چرا که متن آهنگ توسط گروه دیگری نوشته شده بود اما او می‌گوید: "من تکه‌هایی را در آهنگی که کپی شده است، نوشتم در حالی که در متن آهنگ اصلی وجود ندارند" او همچنین ادعا می‌کند که طرفداران ناتی‌داگ با او ارتباط برقرار کرده‌اند و بر روی کاور، کامنت‌هایی با متن "فکر می‌کنم که این دو یکی هستند" را قرار داده‌اند‌.

در حالی که قانونی‌بودن ادعای کستنر برای ما مشخص نیست اما می‌دانیم که سخنان او از کجا نشئت می‌گیرد. یک ریف صوتی در زمان ۳:۳۰ قطعه او وجود دارد که در قطعه اصلی سال ۱۹۸۷ وجود ندارد. این تکه در حدود ثانیه ۴۶ تریلر ظاهر می‌شود.