Menu

تأیید نسخه بهبود یافته بازی Kingdoms of Amalur به همراه تصاویر و تاریخ عرضه

نسخه بهبود یافته (Remaster) بازی تحسين‌شده Kingdoms of Amalur تحت عنوان Kingdoms of Amalur Re-Reckoning تأیید شد، برای ادامه خبر با پردیس‌گیم همراه باشید.

بازی Kingdoms of Amalur Reckoning بازی تحسين‌شده استودیو Big Huge Games بود که در سال 2012 مورد تحسین منتقدان و فعالان حوزه بازی قرار گرفته بود.

amalur

بازی ترکیبی خوشایند از چند سبک متفاوت بود. با وجود آن‌که بازی از نوآوری خاصی بهرمند نبود اما بدلیل جلوه‌های بصری زیبا و گیم‌پلی روان و دلنشین خود مورد ستایش قرار گرفته بود.

طرفداران زیادی انتظار یک نسخه بهبود یافته یا نسخه‌ منطبق بر نسل جدید بودند. با وجود اینکه THQ Nordic در سال 2018 IP بازی را از آن خود کرده است، اما حقوق نشر بازی کماکان در اختيار EA باقی مانده است، حال ظاهراً توافقاتی این بین صورت گرفته باشد.

هنوز معرفی صورت نگرفته و این اطلاعات رسمی از فروشگاه نرم‌افزاری مایکروسافت (Microsoft Store) فاش شده است.

re-reconing

بازی شامل تمام محتویات الحاقی قبلی، گرافیک و جلوه‌های بصری بهبودیافته و گیم‌پلی بهبودیافته می‌باشد.

توضیحات رسمی قرار گرفته شده در فروشگاه مایکروسافت به شرح زیر است:

نقش‌آفرینی (RPG) محبوب بازگشته است. برگرفته شده از نوشته نویسنده موفق R.A Salvatore، خالق Spawn آقای Todd McFarlane، و طراح اصلی The Elder Scrolls IV: Oblivion آقای Ken Rolston.

بازی Kingdoms of Amalur Re-Reckoning با گرافیک و جلوه‌های بصری بهبود یافته و گیم‌پلی صیقل شده و بهبود یافته، یک نقش‌آفرینی با مبارزات قابل شخصی‌سازی و متنوع در یک دنیای وسیع و پهناور است.

از اسرار Amalur پرده‌برداری کنید. از شهر سرزنده و پرطراوت Rathir تا سرزمین‌های پهناور Dalentarth و سیاهچاله‌های شوم Brigand Hall Caverns. کلید جاودانگی را به عنوان تنها مبارز احیا شده از مرگ در دست بگیرد و جهان را از جنگی پلید که آن را تکه تکه کرده برهانید.

توضیحات بیشتر به روایت تصاویر منتشر شده و اطلاعات:

amalur

شخصیت خود را با توجه به موقعیت و به دلخواه با انتخاب از سلاح‌ها، زره و مهارت‌های مختلف، شخصی‌سازی کنید.

نهدلیخئس

بازی تمام محتویات الحاقی قبلی را شامل می‌شود.

amalur

.جلوه‌های بصری و گیمپلی بازی بهبود یافته است

kingdoms of amalur

بازی از تنوع خوب دشمنان و مراحل جانبی خوش‌ساخت بهرمند است.

kingdoms of amalur

ساعت‌ها گشت‌وگذار و کاوش به همراه گیم‌پلی دلنشین و محتوای غنی در بخش تک‌نفره انتظار شما را می‌کشد.

به احتمال زیاد جدای از نسخه Xbox این بازی برای دیگر دستگاه‌ها نیز عرضه می‌شود. نسخه Nintendo Switch بازی نیز غیر محتمل نیست. تاریخ مشخص شده عرضه بازی در سه‌شنبه 21 مرداد می‌باشد.

در پایان لطفاُ نظرات خود را در مورد این خبر و یا تجربه خود از نسخه اصلی این بازی را در بخش نظرات، با ما در میان بگذارید.