Menu

تماشا کنید: عنوان A Total War Saga: TROY در روز اول انتشار رایگان خواهد بود

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وبسایت wccftech، شرکت SEGA اعلام کرد که بازی A Total War Saga: TROY فعلا در انحصار فروشگاه اپیک گیمز خواهد بود و نسخه‌ی استیم بازی در تابستان 2021 منتشر می‌شود. همچنین، همه‌ی بازیبازان طرفدار این سبک می‌توانند در روز 13 آگوست یعنی اولین روز انتشار بازی آن را به رایگان از فروشگاه اپیک گیمز دریافت کنند.

تیم هیتون، مدیر ارشد استودیو Sega اروپا، در بیانیه مطبوعاتی اظهار داشت:

"با تشکر از عوامل Epic Games، ما در روز انتشار بازی می‌توانیم عنوان Total War را به صورت رایگان ارائه دهیم. این چیزی بسیار هیجان انگیز برای ماست که بتوانیم همچنین کاری را برای بازیبازان خود و سری مجموعه Total War انجام دهیم. این نه تنها به این معنی است که ما می توانیم داستان ها و افسانه های TROY را از طریق بستر عظیم Epic به مخاطبان گسترده ای برسانیم، بلکه این بدان معناست که بازیکنان جدید نیز می‌توانند برای اولین بار Total War و گیم پلی منحصر به فرد و عظیم آن را که این سری بازی به خاطر آن مشهور است تجربه کنند."

همچنین توضیحات بیشتری در خصوص بازی در صفحه اختصاصی آن منتشر شده که بدین شرح است:

"در حالی که ما می دانیم که برخی از شما انحصاری شدن بازی ها در فروشگاه Epic Games را دوست ندارید، ما احساس می کنیم این یک فرصت عالی برای بسیاری از ما است و ما امیدواریم که شما زمانی را برای شنیدن سخنان ما گذاشته و ما نیز به سوالات احتمالی شما پاسخ دهیم.

اول از همه باید اشاره کنم که این فرصتی ویژه برای Troy است، و ما هیچ برنامه ای برای بازی های آینده خود که در انحصار Epic Games باشد یا نباشد، نداریم. ما به عنوان توسعه دهندگان بازی واقعاً برای هواداران موجود و طرفدار خود اهمیت می دهیم، اما در عین حال می خواهیم مخاطبان جدیدی به دست بیاوریم و هرچه مخاطب بیشتری داشته باشیم هیجان Total War برای همه‌ی بازیبازان نیز بیشتر خواهد شد. به عنوان یک تجارت که به معنای قرار دادن Total War بر روی سیستم عامل های جدید است تا بازیبازان بیشتری بتوانند آن را تجربه کنند، این بخشی از آن تجارت است و ما به طور کلی دوست داریم که عنوان های Total War به طور همزمان، از روز انتشار، در بیشترین فروشگاه‌های ممکن موجود باشد.

در حال حاضر، این یک قرارداد منحصر به فرد و یک ساله برای Troy است. ما همیشه گفته ایم که عناوین در سبک حماسه به ما امکان آزمایش می دهد و این یک آزمایش در مقیاس بزرگ است.

به نظر می رسد TROY یک بازی خوب برای امتحان کردن این مسئله است، به خصوص که هنوز پیش فروشی در شبکه Steam رخ نداده است، بنابراین برای روشن شدن نتایج این امتحان بزرگ باید 12 ماه صبر کنید.

بنابراین هنوز راه تمام نشده است، داستان از این قرار است که اپیک به ما نزدیک شد و از ما پرسید که آیا تروی ممکن است به عنوان بخشی از یک معامله تجاری، در انحصار Epic Games باشد. این به معنای این نیست که ما بلافاصله آن قرارداد را امضا کردیم، یا اینکه پول تنها دلیل این کار ما بود (این نیست!). این یک تصمیم دشوار بود، و می توانید مطمئن باشید که نظرات مختلفی در استودیو وجود دارد، و بحث های بسیار زیادی درباره‌ این قضیه شده است اما هدف نهایی برای استودیو، تمرکز تمام نظرات و جلسه‌ها به صلاح بازیبازان بود.

به هر حال، در نهایت ما دو مورد را در نظر گرفتیم. اول اینکه در زمانی هستیم که به دنبال سرمایه گذاری بیشتر در توسعه مداوم Total War هستیم که این فرصتی است که با وارد کردن بازیبازان بیشتر به این سری بازی میسر می‌شود. دوم اینکه، منبعی که اپیک گیمز در اختیار ما می‌گذارد تا بازیبازان آخرین نسخه رایگان بازی را در روز اول انتشار بازی داشته باشند. برای بیستمین سالگرد تولد Total War، این یک فرصت بسیار خوب برای گذراندن زمان است.

همانطور که گفته شد، و مانند سایر افراد در صنعت بازیسازی، دلیل اصلی کاوش در فروشگاه های دیجیتال دیگر این است که ما نمی خواهیم فقط به Steam محدود شویم. ما همچنین می خواهیم تجارت خود را متنوع کنیم. در حقیقت، ما می خواهیم بازی های خود را در حد امکان به فروشگاه های مختلف برسانیم. و در بلند مدت، ما می خواهیم فروشگا‌ه‌هایی که در آن بازیبازان عناوین Total War را خرید می‌کنند در دسترس و به راحتی قابل یافت باشند. این معامله راهی عالی برای امتحان کردن سیستم عامل های دیگر، مانند Epic Games به ما می دهد تا ببینیم چه چیزی برای ما مؤثر است و چه چیزی نیست. این شرایط این امکان را به ما می دهد تا از توسعه مورد نیاز برای گسترش در سیستم عامل های دیگر احساس خوبی داشته باشیم، و برای شما نیز نسبتاً بدون ریسک است، زیرا بازی در صورت درخواست شما در 24 ساعت اول، به صورت رایگان در دسترس شماست.

این فرصت امکان توسعه زیرساخت‌های گسترده را فراهم می کند که به ما امکان می دهد تا به چندین فروشگاه گسترش یابیم. این بدان معناست که می توانیم منابع بیشتری داشته باشیم، خود را تحت فشار قرار دهیم، خلاق تر باشیم و در نهایت Total War بیشتر و بهتری بسازیم. ما همیشه به دنبال تحول و پیشرفت در بازی های خود هستیم و این معامله روش های زیادی برای انجام این کار به ما می دهد همانطور که گفتیم، چشم اندازهای تازه و پول‌هایی که به استودیو برگشت داده می‌شود ( از فروش بازی‌ها)، روشهای جدیدی برای گسترش است.

ممکن است شما فوراً شاهد یک تغییر بزرگ نباشید، اما ما اطمینان داریم که شما به مرور زمان شاهد آن خواهید بود. و ما تضمین می کنیم به دلیل این اتفاق (انحصار بازی در اپیک گیمز)، چیزهای زیادی وجود دارد که در پشت صحنه امکان پذیر است، که در غیر این صورت فرصتی برای انجام آنها نداشتیم و نداریم."

در ادامه دعوت می‌کنیم تریلری از بازی را مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه