Menu

شینجی میکامی بیشتر از سایر پروژه‌های خود روی Ghostwire: Tokyo وقت گذاشته ‌است

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وبسایت Dualshockers، پس از اتمام پروژه The Evil Within 2، استودیو Tango Gameworks اکنون سخت در حال کار روی عنوان بزرگ و مورد انتظار Ghostwire: Tokyo است. سازنده و خالق سری بازی ترسناک Resident Evil ، یعنی شینجی میکامی افسانه‌ای نیز به عنوان تهیه کننده این پروژه فعالیت می کند، این بدان معنی است که با وجود اینکه ما به سختی چیزی از بازی دیده ایم یا می دانیم، به شدت باید برای آن هیجان زده باشیم.

حال، وی در مصاحبه اخیر خود با IGN، زمان بیشتری را به عنوان Ghostwire: Tokyo و خصوصا چگونگی به دست آمدن اسم این بازی اختصاص داد. میکامی توضیح داد که ریشه‌های بازی Ghostwire با این ایده که Ikumi Nakamura، کارگردان سابق صنعت بازیسازی با او روبرو شده است، به جود آمده. پس از آن، تیمی به آرامی ساخته شد و شروع به کار گسترده تر کرد. میکامی گفت: "تیم اولیه با حدود پنج نفر شروع شد و ما شش ماه روی آن کار کردیم. سپس تعداد افراد به 10 نفر گسترش یافتند و ما قبل از ورود به فاز تولید کامل چندین سال روی آن کار کردیم.

میکامی در ادامه اظهار داشت: ایده‌ی بازی Ghostwire:Tokyo مدت طولانی است که در ذهن او جریان داشته و این احتمالا بیشترین زمانی است که وی در حرفه‌ی خود بر روی یک بازی ویدیویی کار می‌کند. میکامی توضیح داد: "این احتمالاً طولانی‌ترین زمانی است که من بر روی عناوینی که ساخته‌ام وقت گذاشتم." با این گفته او ، همچنین توضیح داد كه تا اوایل سال 2019 به طور مستقیم در جریان ساخت بازی شرکت نداشته است.

شنیدن این نکته که ریشه های Ghostwire فقط مربوط به Ikumi Nakamura بوده و اینکه از آنجا رشد کرده است، کمی عجیب به نظر می‌رسد. همانطور که گفته شد، ناکامورا دیگر در Tango Gameworks کار نمی‌کند و همکاری وی با ابن استودیو در سپتامبر 2019 به پایان رسید. با وجود اینکه کارگردانان عناوین دیگر در یک استودیو بازیسازی پس از اتمام کار خود و انتشار بازی، برای کمک به توسعه و تکمیل دیگر عناوین همکاری خود را با آن استودیو پایان نمی‌دهند خروج Ikumi Nakamura در حالیکه که از توسعه بازی Ghostwire:Tokyo خبر داشت کمی تعجب‌آور است.

این بازی هنوز تاریخ انتشار مشخص یا رویدادی برای انتشار اطلاعات بیشتر ندارد، اما پیت هینز از شرکت Bethesda بیان کرده بود که این بازی قرار است در E3 2020 نمایش داشته باشد که البته با لغو این کنفرانس دیگر خبری از بازی منتشر نشد. بنابراین می‌توانیم امید داشته باشیم که هرگاه این شرکت بخواهد اطلاعاتی از عناوین خود در طی یک رویداد یا نمایش تریلر منتشر کند از عنوان مورد انتظار Ghostwire: Tokyo نیز اطلاعات بیشتری منتشر شود.