Menu

تماشا کنید: بروزرسانی ویژه Fabled Fox بازی FREE FIRE منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم، الایت پس جدیدی به نام Fabled Fox برای بازی Free Fire منتشر شده‌ است که با افزودن آن چشم انداز چشمگیر و جدیدی به بازی اضافه شده است که به وسیله آن بازیبازان می‌توانند با گانگسترهای رقیب خود در جهان بازی مبارزه کنند.

در این الایت پس بازماندگان می‌توانند یکی از دو گروه گنگستری معرفی شده را انتخاب کنند و بازی داستان انتقام دو رهبر گروه گنگستری پس از بازگشت به خانه‌ای که مجبور به ترک آن شده بودند را دنبال می‌کنند.

شخصیت های اصلی Fabled Fox الایت پس بن و زریا هستند که در منطقه سالتر بزرگ شده‌اند اما در سن نوجوانی و هنگامی که گروه گانگستری اسماکی متلاشی شد این دو نیز مجبور به ترک منطقه شدند.پس از این قضیه این دو نوجوان وارد باند والپس در خانه‌ی جدید خود شدند و با پشت سر گذاشتن سختی‌ها و به دست آوردن اعتماد گروه پس از یک دهه رهبر این باند شدند. الایت پس بازی داستان این دو رهبر را بازگو می‌کند که می‌خواهند با استفاده از زیرکی و خسونت خود به منطقه سالتر بازگردند، جایی که مجبور به ترک آن شده بودند.

در این الایت پس جوایز منجصر به فرد زیادی مانند Kitsune’s Riposte، Revenge skin و Fabled Foxes Motor Bike وجود دارد که با کسب آن‌ها می‌توانید تجربه‌ی بازی برای خود را لذت‌بخش‌تر کنید.

Fabled Fox EP الهام گرفته از ایناری اوکامی از میتولوژِی ژاپنی است که همچنین به عنوان Ō-Inari خدای ‌روباه‌ها شناخته می‌شود. براساس این قضیه، مجموعه پوست Fabled Fox مانند حیوانات مضمون می شود و لباس های سبک ژاپنی را با لباس های خیابانی معاصر ترکیب می کند.

در Fabled Fox EP بازماندگان می توانند تعدادی از پاداش های مضمون را کسب کنند که عبارتند از:

– Kitsune’s Riposte / Revenge skins: مجموعه Skin مرد و زن که در Fabled Fox Key Art نشان داده شده است.

– Fabled Foxes Rucksack: یک Skin کوله پشتی جدید که هنگام پوشیدن ویژگی خاصی به کاراکتر اضافه می‌کند.

– The Dashing Fox: یک Skin اسکیت بورد جدید که انتهای آن به شکل دم روباه است.

– Fabled Foxes Loot Crate: یک Skin Loot Box جدید که به ماسک Fabled Foxes مجهز است.

– Fabled Foxes Motor Bike: یک Skin موتور که هنگام سواری در جاده علاوه بر زیبایی باعث می‌شود بازیبازان حتی ترسناک هم به‌نظر برسند!

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی را مشاهده کنید:

دانلود تریلر با کیفیت HD – دانلود تریلر با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه