Menu

با Razer Ornata V2 جدید چندین مزیت را با هم داشته باشید

برای آشنا شدن با یک صفحه‌کلید جدید و کاربردی با پردیس‌گیم همراه باشید.

صفحه‌کلید Razer Ornata V2 تازه‌ترین بازطراحی از سری انقلابی صفحه‌کلید Ornata است. که ترکیب شده با کلید انقلابی ترکیبی Mecha-Membrane می‌باشد. این طراحی تلفيق بهترین ویژگی‌هاست، یعنی راحتی و نرمی در زمان نوشتن به همراه صدای دلنشین کلیک دکمه‌های مکانیکی.

قابلیت جدید کلیدهای اختصاصی کنترل محتوای رسانه‌ای، به همراه چرخ اسکرول نامحدود و 3 کلید اختصاصی کنترل رسانه(مدیا، موزیک،فیلم)، Ornata V2 بهترین قابلیت‌ها برای بازی و سرگرمی را در یک صفحه کلید ترکیبی جمع کرده است. با کلید‌های رد کردن آهنگ، پخش و توقف و کنترل صدا، همگی در یک جا، با قابلیت برنامه‌ریزی و شخصی‌سازی توسط Razer Synapse 3.

برای اوقات طولانی بازی کردن، Ornata V2 به یک پد استراحت مچ و دست مخمل و چرمی همراه است، که به صورت مغناطیسی به جلوی صفحه کلید وصل شده است. با داشتن کلیدهای کاملاً قابل برنامه ریزی، قابل تنظیم از طریق Razer Synapse 3، کاربران می توانند ماکرو، صفحه کلید و پروفایل‌های سفارشی را برنامه ریزی کنند. از ویژگی‌های بارز شرکت Razer نورپردازی زیبای رنگی RGB است، که کاربران می‌توانند افکت‌های(حالات متفاوت) نوری منحصر به فرد را طراحی کنند. همچنین می‌توانند، از یکپارچه‌سازی و پروفایل‌های مخصوصی برای بیش از 100 عنوان از جمله "Apex Legend" و "Fortnite" و همچنین "Warframe" استفاده کنند. و دیگر قابلیت‌ها.

صفحه‌کلید Razer Ornata V2 یک وسیله مناسب برای کار، خانه، و بازی کردن است. با عملکرد نوشتاری نرم ولی خوشایند، کلیدهای اختصاصی کنترل محتوای چندرسانه‌ای و امکانات غنی برای برنامه‌ریزی و شخصی‌سازی مناسب برای بازی کردن است.

قیمت جهانی این محصول در حال حاضر بدین ترتیب است:

99.99$USD /109.99€