Menu

نمایش Cyberpunk 2077 و رویداد IGN’s Summer of Gaming تأخیر خوردند

خشم و اعتراضات در سراسر ایالات متحده و قسمت‌های دیگر جهان به دنبال کشته‌شدن جورج فلوید (George Floyd) به دست پلیس مینیاپولیس در ۵ خرداد، فوران کرد. به گزارش پردیس‌گیم ناشران زیادی که رویدادهای خود را برای این هفته برنامه‌ریزی کرده بودند، این رویدادها را به دلیل نشان‌دادن همبستگی خود با معترضان لغو کرده‌اند یا ساده‌تر بگوئیم آن‌ها متوجه شده‌اند که زمان مناسبی برای نشان‌دادن ویژگی‌های درخشان بازی‌هایشان نیست. SONY از اولین شرکت‌هایی بود که رویداد بزرگ معرفی بازی‌های PS5 را به تاخیر انداخت در حالی که برای بامداد روز جمعه برنامه‌ریزی شده بود و Activision نیز انتشار فصل بعدی Call of Duty: Warzone را به عقب انداخت. تاریخ‌های جدید برای این رویدادها هنوز به طور رسمی معرفی نشده‌اند.

به دلیل اعتراضات در آمریکا، رویدادهای زیادی تاخیر خورده‌اند . . .

رویدادی بازی دیگری نیز به جمع رویدادهای تاخیرخورده اضافه شده‌اند، شامل رویداد Night City Wire بازی Cyberpunk 2077 و آغاز رویداد Summer of Gaming که قرار بود توسط IGN برگزار شود که اعلام شد تاخیر خورده‌اند. تاریخ جدید برگزاری رویداد Night City Wire اعلام شد و این رویداد در تاریخ ۵ تیر برگزار خواهد شد.

به دلیل اعتراضات در آمریکا، رویدادهای زیادی تاخیر خورده‌اند . . .

شرکت خواهر IGN یعنی Humble Bundle مبلغی در حدود یک میلیون دلار را برای انتشار بازی‌های مستقلی که توسط سازندگانی با رنگ پوست سیاه ساخته می‌شوند، اختصاص داده است.

به دلیل اعتراضات در آمریکا، رویدادهای زیادی تاخیر خورده‌اند . . .

به علت اوضاع اجتماعی آمریکا شرکت‌ها و افراد زیادی برای نشان‌دادن همبستگی خود با معترضان، دست به کار شده‌اند و احتمالا در روزهای آینده شاهد تاخیرخوردن رویدادهای بیشتری خواهیم بود.