Menu

تماشا کنید: لانچ تریلر Valorant منتشر شد؛ بازی رکورد شکنی می‌کند

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، ماه فعلی به دلیل عرضه‌ی عناوین بزرگ و کوچک زیاد در سبک‌های مختلف به حالت آنلاین و آفلاین ماه بسیار خوبی برای بازیبازان خواهد بود و هر سبکی و سیاقی را پوشش خواهد داد. بی شک عنوان Valorant شوتر اول شخص رقابتی ساخته‌ی استودیو بازیسازی Riot Games جزو بزرگترین آن‌ها خواهد بود.

این بازی به سرعت توجه گیمرهای سرتاسر جهان را به خود جلب کرد تا در لیست محبوب‌ترین بازی های این سبک قرار بگیرد و در روز اول انتشار تست بتای خصوصی خود تاریخ‌سازی کند. با 34 میلیون بازدید در روز اول و همچنین 1.7 میلیون بازدید همزمان رکوردهای جدیدی را به نام خود ثبت کرد. بازیبازان در سرتاسر جهان 470 میلیون ساعت به تجربه‌ی بازی پرداخته‌اند، که در نوع خود فوق‌العاده است. البته نوع رکوردزنی‌ها برای بازی جدید نیست و در زمان عرضه بتا نیز آن‌ها به آمار 3 میلیون ثبت‌نام در هر روز رسیده بودند.

بازی Valorant منتشر شد

طبق این توییت این بازی ابتدا برای کشورهای کره‌جنوبی، ژاپن و اغلب آسیا اقیانوسیه و سپس برای اروپا و در نهایت برای قاره آمریکا منتشر می‌شود.

ابن بازی به صورت رایگان برای رایانه‌های شخصی منتشر شده و در آن هیچگونه Loot Box در حین بازی وجود ندارد. البته بازیبازان می‌توانند با خرید آیتم‌ها و قرارداد‌های مشخص (که کاراکترهای جدیدی را قابل استفاده کرده و شخصی‌سازی آن‌ها را وسیع‌تر می‌کند) لذت تجربه‌ی بازی را برای خود بیشتر کنند.

در ادامه میتوانید تریلر زمان انتشار بازی را مشاهده کنید.

دانلود تریلر با کیفیت HD | دانلود تریلر با کیفیت SD

مشاهده تریلر به صورت تمام صفحه