Menu

شایعه: نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Red Dead Redemption در دست ساخت قرار دارد

به گزارش پردیس‌گیم، اخیرا بازار ریمستر و بازسازی عناوین قدیمی بسیار داغ بوده و شاهد بازگشت چندین عنوان نسل هفتمی به نسل هشتم بوده‌ایم. در شایعه‌ای جدید که یکی از کاربران reddit دست به انتشار آن زده، به نظر می‌رسد که Rockstar درحال کار بر روی نسخه‌ی ریمستر، یا ریمیک Red Dead Redemption می‌باشد.

شخصی که این ادعا را مطرح کرده می‌گوید که Chris Liberty، یکی از لیکرها و کسانی که بر روی مجله‌ی راکستار کار می‌کند گفته که این استدیو در حال بازسازی نسخه‌ی اول Red Dead Redemption است و قصد دارد که Red Dead Redemption II را نیز برای PS5 و Xbox Series X پورت کند.

در اصل قرار است که ریمیک Red Dead Redemption با موتور گرافیکی Red Dead Redemption II ساخته شده و برای کنسول‌های PS5, Xbox Series X و PC منتشر شود. احتمالا ماموریت‌های جدیدی نیز به بازی اضافه خواهند شد، همچنین سیستم شکار، ماهیگیری و دیالوگ‌ها نیز بهبود خواهند یافت. همچنین گفته شده که معرفی بازی بزودی اتفاق می‌افتد و تاریخ انتشار نیز سه ماهه‌ی اول الی دوم 2021 می‌باشد.

این شخص همچنین مدعی شده که درمورد تمام مراحل ساخت GTA 6 اطلاع دارد اما هنوز زمان فاش کردن جزئیات مربوطه نرسیده است. با این‌که خبرِ ریمستر شدن Red Dead Redemption توسط راکستار تایید نشده اما سالهاست که هواداران خواهان این بازسازی هستند و بعید نیست که تا مدتی دیگر رونمایی از نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Red Dead Redeption را شاهد باشیم.