Menu

تماشا کنید: تحلیل فنی اولیه بازی The Last of Us: Part II

به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت Digital Foundry، فقط در اینجا و اکنون چیزهای زیادی وجود دارد که می توانیم آنها را به شما نشان دهیم، اما برای درک برخی نکات مطرح شده و تحلیل‌های صورت گرفته John Linneman و Rich Leadbetter نکات اصلی بحث را ارائه می دهند. دنیای وسیع این بازی را بیشتر بشناسید.

هشدار: در این ویدیو هیچگونه اسپویلی از داستان بازی وجود ندارد اما در صورتی که می‌خواهید محیط‌های بازی را خود تجربه کنید بهتر است این ویدیو را مشاهده نکنید.همچنین مراقب اسپویل‌هایی که ممکن است در بخش نظرات وجود داشته باشد باشید.

دانلود ویدیو با کیفیت HD | دانلود ویدیو با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

• بازی به صورت 1440p و با 30 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. Temporal anti-aliasing اختصاصی ناتی‌داگ شگفت انگیز است. کیفیت تصویر خیلی خوب است اما عالی نیست.

• تقریبا هیچ منبع نور مصنوعی (الکتریکی) وجود ندارد، اکثر نورپرداری از منابع نور طبیعی نشأت می‌گیرد.

• کیفیت بازتاب‌های نور از سطوح چشمگیر است.

• اعمال و حرکات دشمنان منطقی‌تر و رفتار شخصیت‌های همراه باور پذیر تر بوده و واکنش آنها در مواجهه با دشمنان واقع گرایانه‌تر است. شخصیت‌های همراه بر خلاف گذشته صرفا حضور فیزیکی نداشته و تاثیرگذارتر هستند.

• رابط کاربری بازی دوست داشتنی است، واضح و ساده.

• در طراحی انیمیشن‌ها از نسخه ارتقا یافته سیستم تطبیق حرکت استفاده شده و انیمیشن و حالت صورت شخصیت‌ها طبیعی‌تر و باورپذیر‌تر شده است.

برای نکات و جزییات بیشتر منتظر ویدیوهای آینده در خصوص این بازی باشید.