Menu

جیم رایان در مورد هزینه ساخت بازی‌های PS5 توضیحاتی را ارائه داد

به گزارش پردیس‌گیم رئیس Sony Interactive Entertainment، جیم رایان (Jim Ryan) گفت: "هزینه تولید بازی‌های PS5، در مقایسه با نسل فعلی افزایش خواهد یافت."

ایشان در مصاحبه ای با GIBiz، در مورد قیمت بازی‌های PS5 با ارائه سوالی در مورد اینکه اینکه دموی ماه گذشته Unreal Engine 5، چقدر هزینه‌بر به نظر می‌رسید پاسخ داد.

او گفت: "من فکر می‌کنم وسعتی را که این تکنولوژی برای گرافیک بازی‌ها فراهم می‌کند باعث می شود، گرافیک بازی‌ها جالب‌تر و واقعی‌تر باشند. بازی‌ها نیاز به افراد بیشتر و سرمایه بیشتر برای تولید نیاز خواهند داشت، بنابراین بله، ما فکر می‌کنیم که احتمالا مقدار بودجه ساخت بازی‌ها افزایش خواهد یافت."

"البته ما آن را افزایش بزرگی نمی‌بینیم و به همین دلیل می‌خواهیم کارها را سریع‌تر از قبل برای فراهم‌آوردن سودمندی برای افرادی که بازی‌ها را می‌سازند، انجام دهیم. اگر ما بتوانیم سرعت خود را حفظ کنیم و افزایش نسبی در هزینه‌های ساخت را عملی کنیم، آن زمان این صنعت همچنان به پیشرفت خود ادامه خواهد داد."

او همچنین اذعان کرد که اکثریت تاریخ‌های انتشار بازی‌های PS5 برای هنگام عرضه و یا بعد از عرضه PS5 برنامه‌ریزی شده اند و احتمالا عواملی مانند ویروس کرونا بر روی آن‌ها بی‌تاثیر هستند.

"اگر شما از هر کس در هر سطح از تجارت و کار بپرسید که آیا کار از راه دور به اندازه کار در اداره تاثیرگذار هست یا خیر، اکثر آن‌ها می‌گویند که ۸۰ یا ۹۰ درصد بازدهی را دارد. سازندگانی که من با آن‌ها صحبت کرده‌ام، حرف‌های شبیه به من را زده‌اند."