Menu

Xbox Series X از تمامی کنسول های تاریخ لانچ بهتری خواهد داشت

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، رویکرد مایکروسافت نسبت به Xbox Series X و آغاز نسل جدید کنسول به طور کلی جالب توجه است، به ویژه به این دلیل که به جای جدا در نظر گرفتن نسل جدید از قدیم و کنار گذاشتن نسل قدیم، آن ها تصمیم به ساختن اکوسیستمی بزرگتر گرفتند، که در آن هر دو کنسول Xbox One و Xbox series X برای برخی زمان‌ها از ارزشی یکسان برخوردار هستند، البته که باید عناوین انحصاری این شرکت در هنگام لانچ کنسول را هم در نظر داشته باشیم.

از سوی دیگر، سونی بارها و بارها درباره چگونگی کنار آمدن نسل جدید کنسول ها با نسل قدیمی سخن گفته است. اخیراً جیم رایان، مدیرعامل پلی استیشن این جمله را بیان کرده است که سونی به نسل های کنسولی متفاوت اعتقاد دارد، و بازی هایی را که در PS5 ارائه می دهند در کنسول دیگری یافت نمی‌شود. در پاسخ احتمالی به آن، آرون گرینبرگ بازاریاب حوزه گیمینگ شرکت ماکروسافت اخیراً در توییتر حاضر شد و بیان کرد که ایکس باکس نیز به نسل ها اعتقاد دارد – اما دیدگاه آن‌ها در این مورد سنتی نیست.

گرینبرگ این واقعیت را تأکید کرد که علاوه بر سخت افزار قدرتمندتر، Xbox Series X تمامی نسل های ایکس باکس را در یک کنسول و یکجا قرار می دهد، ضمن اینکه مواردی مانند Game Pass و Smart Delivery را نیز برجسته می کند. وی اظهار داشت که Xbox Series X "از هر لانچ کنسول تاکنون" انتخاب، ارزش و تنوع بیشتری خواهد داشت. توییت کامل او را در پایین مشاهده می‌کنید.

"Xbox به نسل ها اعتقاد دارد. نسل بازی هایی که با جدیدترین سخت‌افزار بازی می شوند و از نوآوری های نسل بعدی استفاده می کنند ، هنگام لانچ کنسول، انتخاب ، ارزش و تنوع بیشتری ارائه می دهند. همه عناوین استودیوی ما برای نسل جدید در Game Pass حضور داشته و شما این عناوین را به رایگان برای نسل بعد دریافت خواهید کرد."

با نزدیک شده به زمان انتشار کنسول‌ها شاهد شدت‌گیری رقابت بین دو شرکت سونی و ماکروسافت، انتشار اطلاعات زیادی در خصوص کنسول‌های این دو شرکت و عناوین انحصاری آن‌ها هستیم و بدون‌شک نحوه لانچ کنسول‌ها و عرضه عناوین مخصوص آن روز نقش به‌سزایی در تعیین موفقیت کنسول‌ها در نسل بعد دارد.درحالیکه ماکروسافت چندی قبل این روند انتشار اطلاعات برای کنسول خود و عناوین آن ها را به صورت جدی شروع کرد و همچنین گزارش‌ها حاکی از این است که آن‌ها به‌زودی عنوانی در سبک شوتر اول شخص را برای کنسول خود معرفی میکنند و همین طور یک رویداد دیگر نیز برای اواسط ماه ژوئن برنامه ریزی کرده‌اند. حال سونی نیز قرار است با نمایش ویترینی از بازی‌های PS5 در 4 ژوئن به صورت جدی به این رقابت قدم گذارد.یه نظر می‌رسد بالاخره انتظار به سر رسیده و رقابت برای حکمرانی در نسل نهم وارد فاز جدیدی شده است.