Menu

ویژه: غرق شده در طرح‌های هنری | قسمت پنجم از فصل سوم

سلام و درود خدمت دوستان و همراهان پردیس‌گیم، این‌بار با یک قسمت ویژه از فصل سوم «غرق شده در طرح‌های هنری» همراه شما هستیم. از این پس سعی داریم تا تنوع بیشتری در این بخش ایجاد کنیم و هر از چندگاهی با قسمت‌های ویژه در خدمت شما عزیزان باشیم. قسمت‌های ویژه (در حال حاضر) با هدف معرفی هنرمندان ارائه می‌شود که هم شامل افراد بزرگ و مطرح می‌باشد و هم شامل افراد تازه کار که آثار با کیفیتی دارند و نیاز دارند تا بیشتر دیده شوند.

هنرمندی که در این قسمت قصد معرفی او را داریم؛ در زمینه تصویرسازی کمیک و طراحی شخصیت فعالیت دارد.

ماهور پورقدیم که اکنون مشغول کار بر روی پروژه شخصی خود، کتاب مصوری به نام «مرز» است، تعدادی از تصاویر مربوط به طراحی شخصیت‌ها و پنل‌های مختلف طراحی شده برای این کتاب را برای ما ارسال کرده‌ است. این مجموعه داستان با همکاری خانم صدف فقیهی، نویسنده داستان و دو تصویر ساز دیگر خانم ها سارا کریمی و نیلوفر بهبود در حال آماده سازی است.

کتاب مصور «مرز» داستان فیکشن تاریخی در دوران صفویه با قهرمانی به نام مزدک را روایت می‌کند که وظیفه رساندن نامه‌ای به قندهار را دارد. طراحی تمام شخصیت‌ها بر عهده خانم پورقدیم بوده است. او همچنین یکی از انیماتورهای تریلر بازی فرزندان مورتا نیز بوده است.

در ادامه می‌توانید تعدادی از تصاویر ارسالی این هنرمند ایرانی را مشاهده کنید(10 تصویر نخست متعلق به ایشان می‌باشند) :

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22