Menu

شایعه: تاریخ معرفی Silent Hill و Resident Evil 8 مشخص شد [بروزرسانی شد]

چند روز اخیر جولان‌گاه شایعات و اخبار زیادی بوده که بخش بزرگی از این شایعات، مختص بازی Silent Hill و resident Evil 8 می‌باشند. به گزارش پردیس‌گیم، Okabe که یکی از لیکرها و کارمندان Capcom می‌باشد، مدعی شد تاریخ معرفیSilent Hill و Resident Evil 8 مشخص شده است.

طبق ادعا‌ی Okabe یکی از این عناوین در تاریخ 4 جوئن مصادف با 16 خرداد (در رویداد PS5) و دیگری در 10 جوئن مصادف با 21 خردادماه معرفی خواهند شد. اگر شایعات روزهای پیش را نیز درنظر بگیریم، باید امید داشت که معرفی Silent Hill تنها در سه روز دیگر اتفاق خواهد افتاد.

در این‌که منبع مذکور (Okabe) تا چه اندازه قابل اطمینان است، می‌توان اشاره کرد که او قبل از معرفی Tony Hawk و خبرِ Unreal Engine 5 زودتر از موعد مقرر دست به فاش کردن اطلاعات زده بود و از قضا هر دو موورد نیز درست بودند. البته نباید فراموش کرد که Okabe در اوایل ماه مِی، گفته بود نسخه‌ی جدیدی از Prince of Persia معرفی می‌شود اما تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده است.

بروزرسانی: پس از انتشار این خبر، Dusk Golem یکی دیگر از اینسایدرها، به شایعات پخش شده درمورد Silent Hill واکنش نشان داد و گفت که تاریخ معرفیِ لورفته‌ی Silent Hill توسط Okabe صحیح می‌باشد. او گفت:

"بازی Silent Hill توسط Japan Studios ساخته می‌شود و تویاما به همراه اعضای اصلی تیم خود درحال کار بر روی این عنوان هستند. Silent Hill هم‌اکنون قابل بازی نیز هست. عنوان مورد نظر در تاریخ 4 جوئن معرفی می‌شود و اعضای توسعه دهنده برای این رونمایی بسیار هیجان زده هستند.

درمورد resident Evil 8 نمی‌توانم اطلاعات موثقی ارائه دهم اما بازی قرار بود در E3 امسال معرفی شود و عنوانی میان نسلی است. شاید در همین ماه یا شاید هم در آگوست شاهد معرفی RE 8 باشیم."

به یاد داشته باشید که Capcom برای نمایش محتوای اضافه‌ی Resident Evil resistance نیز برنامه دارد و شاید در رویداد بعدی خود به نمایش همین مورد بسنده کند.