Menu

استودیوی NetherRealm برروی پروژه‌ای به غیر از Mortal Kombat و Injustice کار می‌کند

به‌نظر می‌رسد استودیوی NetherRealm که سازنده عناوینی مثل Mortal Kombat و سری Injustice است، پروژه‌ای به غیر از این دو فرانچایز در دست ساخت دارد. این استودیو بیشتر بخاطر ساخت همین دو فرانچایز شناخته می‌شود اما اد بون، کارگردان این عناوین، به‌تازگی در مصاحبه‌ای گفته در حال ساخت یک بازی دیگر هم هستند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، این مصاحبه توسط جف کیلی به عنوان بخشی از رویداد Summer Game Fest و پس از عرضه Mortal Kombat 11: Aftermath انجام شده است. برخلاف سایر برنامه‌های Summer Game Fest، چیز جدیدی در این قسمت نشان داده نشد اما اد بون حرف‌های جالبی درباره وضعیت Mortal Kombat و ساخت یک پروژه دیگر زد.

جف کیلی در ابتدا گفت: "همان‌طور که قبلا گفتم، شما از ابتدا روی Mortal Kombat کار می‌کردید و به‌نظر می‌رسد همچنان از آن لذت می‌برید و من همیشه این را تحسین کرده‌ام چراکه خیلی از افراد یک کار را برای چندین سال انجام می‌دهند و سپس می‌گویند تمام توان‌شان همین بوده اما ظاهرا شما هنوز هم مثل روزهای اول از انجام این کار لذت می‌برید یا حتی بیشتر!"

اد بون پاسخ داد: "به نوعی انگار Mortal Kombat به گیره اصلی و Marvel مانند تبدیل شده است. شما نمی‌توانید انتظار اکران آخرین فیلم Marvel را داشته باشید و تعداد آن‌ها روز به روز بیشتر می‌شود. با این وجود که توانسته‌ایم کارهای دیگری مثل Injustice انجام دهیم و یک پروژه جدید دیگر هم در دست ساخت داریم، اما ساخت Mortal Kombat همیشه لذت‌بخش بوده است؛ خصوصا اینکه بازیکنان هم همواره از آن‌ها استقبال می‌کنند. اگر قبلا به من می‌گفتید که 20 سال بعد Mortal Kombat می‌سازید و آن عنوان باز هم به رکورد سریع‌ترین فروش در کل فرانچایز دست می‌یابد، این را باور نمی‌کردم پس عملکرد عالی همیشگی این عناوین بسیار خوشحال کننده است."

Mortal Kombat 11: Aftermath هم‌اکنون برای PC ،PS4 ،Xbox One ،Nintendo Switch و Stadia در دسترس است.