Menu

ماد جدید RE3 Remake برای تغییر ظاهر Nemesis به نسخه کلاسیک

به گزارش پردیس‌گیم، حجم گسترده‌ای از انتقادات طرفداران قدیمی سری RE به خصوص نسخه سوم ، با انتشار اولین تصاویر از ظاهر جدید Nemesis شروع شد! شخصیتی که نه‌تنها جز محبوب‌ترین شخصیت‌های منفی این سری پرطرفدار محسوب شده، بلکه یکی‌از به‌یادماندنی‌ ترین شخصیت های منفی تاریخ بازی‌های ویدئویی قلمداد می‌شود.

پس از انتشار این عنوان نیز شرایط تغییری نکرد و Nemesis با ظاهر جدیدش در این عنوان بازسازی شد و حسرت رویارویی با نسخه کلاسیک این شخصیت را به دل طرفداران قدیمی این عنوان گذاشت . اما اکنون به لطف مادسازان فرصت جدیدی برای رویارویی با نسخه مخوف و کلاسیک Nemesis بدست آمده است! این ماد که هم‌اکنون دردسترس عموم قرار گرفته است، ظاهر جدید و نخراشیده‌ی Nemesis در نسخه بازسازی شده را با ظاهر مخوف و نوستالژیک این شخصیت در نسخه اصلی، البته با ویژگی‌های بصری کاملا قابل‌قبول، جایگزین کرده و تجربه این عنوان را برای طرفداران نسخه اصلی RE3، لذتبخش‌تر خواهد کرد.

البته بد نیست به این نکته اشاره کرد که از زمان انتشار نسخه های بازسازی شده قسمت دوم و سوم سری RE، فعالیت مادسازان تنها به این مورد ختم نمی‌شود و آن‌ها با طراحی ماد‌های جذاب و پرشمار برای این دو عنوان، تجربه این عناوین را برای مخاطبان جذاب‌تر از قبل کرده‌اند.