Menu

Ubisoft از علت تغییرات Hidden Blade در Assassin’s Creed Valhalla می‌گوید

همان‌طور که در تریلر سینمایی بازی Assassin's Creed Valhalla دیده شد، شخصیت Eivor از یک Hidden Blade آشکار و واضح استفاده می‌کند که تیغه آن روی ساعد مشخص است اما در نسخه‌های قبلی تیغه آن دیده نمی‌شد. Ubisoft تصمیم گرفت جنبه "پنهان" این تیغه را حذف کند تا سازگاری بیشتری با لحن Valhalla و فرهنگ Eivor داشته باشد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، داربی مک‌دودیت، کارگردان روایت داستانی Assassin's Creed Valhalla، در توئیتر گفت: "این یک تصمیم عمدی بود. Eivor حسی قوی نسبت به Hidden Blade دارد. او بعد از به‌دست آوردن این تیغه می‌فهمد که دیده شدن آن توسط مردم و آشکار بودن آن بسیار جالب‌تر خواهد بود. وایکینگ‌ها حس شرافت شناخته شده‌ای داشتند و برای آن‌ها مهم بود که وقتی کسی را می‌کشتید، به سایر افراد هم خبر دهید که شما آن شخص را کشته‌اید."

مک‌دودیت ادامه داد: "گاهی اوقات مردمِ وایکینگ با داشتن یک توجیه کوچک بخاطر کشتن یک شخص مجازات نمی‌شدند؛ مثلا اینکه بگویند آن شخص به من توهین کرده بود. تا وقتی که آن‌ها به قتل اعتراف می‌کردند و به‌طور واضح می‌گفتند که "بله، من آن شخص را بخاطر اینکه وارد مبارزه شدیم کشتم" مجازاتی در کار نبود. ما می‌خواهیم این جنبه آشکار تیغه در اینکه Eivor خود را چگونه به دنیا نشان می‌دهد بازتاب داده شود."

در تمام توضیحات Hidden Blade آمده که تیغه اصلی روی ساعد داخلی قرار می‌گیرد و از سمت کف دست به بیرون می‌آید اما در DLC بازی Assassin's Creed Odyssey به‌نام Legacy of the First Blade داریوش از یک Hidden Blade آشکار و استثنائی استفاده می‌کند که اشاره به آن دارد اولین Hidden Bladeها مثل تیغه Eivor در Valhalla آشکار و مشخص بودند.

عملکرد Hidden Blade در Valhalla با وجود تمام تفاوت‌ها در ظاهر مانند نسخه‌های اول Assassin's Creed خواهد بود. برخلاف Origins و Odyssey، دیگر برای کشتن دشمنان با یک ضربه Hidden Blade نیازی به ارتقای آن نیست. Eivor همیشه با یک حمله Hidden Blade هر نوع دشمنی را از میان بر می‌دارد.

بازی Assassin's Creed Valhalla در فصل تعطیلات سال میلادی جاری برای PC ،Stadia، کنسول‌های نسل هشتم و نهم منتشر خواهد شد. نسخه PC از طریق فروشگاه Epic و UPLAY در دسترس قرار می‌گیرد.