Menu

گزارش: جزییات فصل سوم Fortnite به همراه تاریخ انتشار آن

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Tomsguide، با توجه به محبوبیت روز‌افزون بازی Fortnite و این حقیقت که تعداد گیمرهای این عنوان لحظه به لحظه در حال افزایش است،مخفی نگه‌داشتن رویدادهای روزانه و هفتگی بازی مشکل‌تر از همیشه است و استودیو Epic Games نیز پیوسته در حال عرضه کردن به‌روز‌رسانی‌هایی برای این عنوان محبوب است. از این رو نمایش‌ها، تریلر‌ها و حالت‌های متنوع و جدیدی در طی هفته‌های گذشته برای بازی انتشار یافته ‌است. مهم‌تر ار همه اینکه می‌دانیم به تاریخ عرضه فصل سوم بازی در ماه آینده نزدیک می‌شویم. و اما اطلاعاتی که تاکنون از فصل سوم داریم و آنچه که باید منتظر آن باشیم:

تاریخ انتشار فصل سوم Fortnite

با توجه به تاخیر خوردن بازی از سوی Epic Games برای مشاهده تغییرات فصل سوم بازی باید تا تاریخ 11 ژوئن منتظر بمانید. رویداد زنده‌ی بعدی که در تاریخ 6 ژوئن نمایش داده می‌شود همانند رویداد‌های قبلی تنها تغییرات نقشه بازی را نشان می‌دهد.

تغییرات گیم‌پلی فصل جدید

بر‌خلاف فصل دوم بازی، درخصوص گیم‌پلی فصل سوم اطلاعات زیادی در دسترس نیست و نمی‌دانیم که توسعه‌دهندگان بازی تا چه حد دست به تغییر در گیم‌پلی اعتیادآور بازی خواهند زد. با این وجود فرضیه‌های مبنی بر یک سری تغییرات در مهارت شخصیت‌ها، معرفی شخصیت جدید و همچنین تغییرات نقشه بازی گاه در وسعت بزرگ و گاه کوچک وجود دارد.به طور مثال مناطق جدید در Agency باز خواهند شد اما مناطق کوهستانی و سرپوشیده ممکن است بدون تغییر باقی بمانند.

همانند گیم‌پلی بازی، از حالت Battle Pass نیز اطلاعات زیادی در دسترس نیست.

Fortnite یک بازی در سبک بتل رویال است؛ در هر مسابقه‌ی بازی 100 بازیکن در یک جزیره کوچک به رقابت می‌پردازند. آنها در ابتدا فقط یک سلاح سرد شبیه تبر یا کلنگ در اختیار دارند و باید گوشه و کنار محیط‌های بازی را بگردند تا سلاح‌های جدید، نارنجک و آیتم‌های دیگر را که برای نجات خودشان یا از بین بردن سایر بازیکن‌ها استفاده می‌شوند، پیدا کنند.

برای سخت‌تر شدن بازی، جزیره مدام در حال کوچک‌تر شدن است و شما باید در آن دوام بیاورید. برای این کار باید تله بکارید، سلاح‌های جدید به دست بیاورید و مواضع دفاعی بسازید. همین‌طور که نقشه‌ی بازی آب می‌رود، بازی‌کنندگان به هم نزدیک‌تر می‌شوند و بدین ترتیب باید مدام در حال پیشرفت و تطبیق شرایط باشید.