Menu

شایعه: بازه‌ی زمانی انتشار Harry Potter RPG فاش شد

به گزارش پردیس ‌گیم، گیمرها حدود ۲ سال پیش نگاهی کوتاه به Harry Potter RPG از .Warner Bros انداختند، اما این کمپانی هنوز باید درباره‌ی این بازی صحبت کند و اطلاعات بیشتری را افشا کند. با این وجود، کاربری در Reddit باور دارد که می‌داند این عنوان چه زمانی عرضه خواهد شد.

طرفداران از زمان ویدئوی کوتاه Harry Potter RPG تا به امروز، در حال انتظار برای شنیدن اخبار رسمی از این بازی بوده‌اند، اما .Warner Bros تا به حال از بابتِ این پروژه، به طور مرموزانه‌ای، ساکت بوده است. Harry Potter RPG احتمالاً در آن زمانی لو رفت که تصویری از کتاب راهنمای Character Vault(که شخصیت‌های فیلم‌های هری پاتر را به دقت توصیف می‌کند) بر روی میزکار یکی از طراحان شخصیت در استودیوی Avalanche، دیده شد. حالا کاربری در Reddit اطلاعاتی را به اشتراک گذاشت که شاید تاریخ عرضه‌ی برنامه‌ریزی شده‌ی این بازی را به طرفدارانی که منتظر آن بوده‌اند، اعلام کند.

بر طبق گفته‌های این شخص با نام کاربری u/CorGrahven، کمپانی .Warner Bros در حال مذاکره کردن با یکی از شرکت‌های زیردست خود برای آماده کردن زیرنویس مناسب با هدف محلی ساختن یک بازی Harry Potter برای کشوری نامشخص، می‌باشد و برای سال ۲۰۲۱، می‌باشد. این کاربر از کشور ذکر شده و شرکت توزیع‌کننده‌ی زیردست .Warner Bros یا زبان زیرنویس مذکور، اسمی نبرد. اما او باور دارد که این اطلاعات مربوط به Harry Potter RPG می‌باشد.

چیزهای زیادی غیر از اطلاعات استخراج شده از آن ویدئوی لیک‌شده از این بازی نمی‌دانیم. از اطلاعاتی که طرفداران توانستند جمع‌آوری کنند، پلیرها می‌توانند شخصیت خود در مدرسه‌ی جادوگری Hogwarts بسازند و در این دنیای نمادین را با جادوها و آیتم‌های جادویی کاوش کنند. این بازی ۱۰۰ سال قبل از داستان Harry Potter و دشمن او، Lord Voldemort، به وقوع می‌پیوندد. این امر اجازه‌ی ساختن داستان دلخواهتان را به شما خواهد داد. همچنین گزارش شده که این بازی به شما اجازه خواهد داد که این که می‌خواهید جادوگر خوب یا بدی باشید را خودتان انتخاب کنید.

با این حال که طرفداران این بازی تا زمانی که .Warner Bros خودش اعلام رسمی نکند، نمی‌توانند از چیزی مطمئن باشند، شایعه‌ای که مبنی بر حضور این بازی در E3 امسال وجود داشته است، ادعای این کاربر Reddit را پشتیبانی می‌کند. به هر حال، امیدواریم که .Warner Bros خودش دست به کار شود تا این عنوان را به صورت رسمی معرفی کند.