Menu

شایعه: جزئیات و تاریخ انتشار Elden Ring مشخص شد

به گزارش پردیس‌گیم، و به نقل از NeoGaf(یکی از فروم‌های بزرگ و قدیمی گیمینگ) بازی اکشن RPG و موردانتظار Elden Ring در بازه‌ی زمانی 10 مهرماه الی 11 دی ماه عرضه خواهد شد. طبق گزارشات بازی هم‌اکنون در مرحله‌ی رفع باگ می‌باشد و برای کنسول‌های نسل بعد نیز منتشر خواهد شد.

پس از معرفی بازی در E3 2019 هواداران FromSoftware با اطلاعات اندکی از بازی روبرو بوده‌اند و به شدت منتظر جزئیات و تریلرهای بیشتر و جدید هستند، اما هیچ اطلاعات رسمی بخصوصی از بازی دردسترس نیست و باید به شایعات مختلف اکتفا کرد. حال نیز در جدیدترین شایعه، NeoGaf تاریخ انتشار و جزئیاتی از بازی را پخش کرده که باید گفت، هیچکدام از آنان موثق نیستند و نمی‌توان اطمینان به صحت آنها داشت.

طبق شایعات منتشرشده، بازی علاوه بر PC, PS4 و Xbox One برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس هم عرضه می‌شود. گفته شده تاریخ انتشار سه ماهه‌ی سوم سالِ تجاری در ژاپن، که مصادف با 10 مهرماه الی 11 دی‌ماه می‌باشد است. فردی که این اطلاعات را فاش ساخته مدعی شده انتظار چندانی از اجرای بازی بر روی کنسول‌های نسل بعد نداشته باشید، زیرا که تغییرات زیادی احساس نخواهید کرد.

همچنین گفته شده که Elden Ring هم‌اکنون کاملا قابل بازی است و کار توسعه‌ی آن به صد درصد رسیده است، لیکن سازندگان درحال رفع باگ و پورتِ کنسول‌های نسل بعد می‌باشند. NeoGaf پیش از این نیز اطلاعات خوبی از بازی‌های مختلف منتشر ساخته که باعث می‌شود درجه‌ی اعتماد به این منبع بالاتر برود، اما باز هم باید به یاد داشته باشید که تا قبل از اعلام رسمی FromSoftware نمی‌توان با اطمینان از محصول بعدی هیدتاکا میازاکی نظر داد. احتمالا Elden Ring در یکی از رویدادهای مربوط به Sony یا Microsoft حضور داشته باشد.