Menu

Summer Game Fest | عنوان League of Legends: Wild Rift نمایش گیم‌پلی خواهد داشت

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، استودیو بازی سازی Riot Games که سابقه ساخت عناوین موفقی همچون Legends of Runeterra و Valorant را در کارنامه خود دارد، در حال ساخت نسخه موبایل و کنسولی از League of Legends با عنوان Wild Rift است که قرار است امسال منتشر شود. پس از رونمایی اولیه در پاییز گذشته، دیگر خبری از این عنوان منتشر نشد تا اینکه مدتی قبل سازندگان بازی اعلام کردند تریلر گیم‌پلی بازی را در رویداد Summer Game Fest و به صورت مستقیم تقدیم بازیبازان خواهندکرد. این دومین بار در طی هفته گذشته است که سازندگان این عنوان قرار است در یک رویداد مستقیم به جف‌کیلی پیوسته و در خصوص این بازی اطلاعات بیشتری را منتشر کنند.

آخرین باری که در مورد بازی League of Legends: Wild Rift شنیدیم، اواخر سال گذشته(اسفند ماه) بود که Riot Games یک ویدیوی جدید منتشر کرد که جزئیات آخرین پیشرفت در توسعه بازی را نشان می داد. در آن زمان، هنوز تاریخ رسمی برای انتشار بازی داده نشده بود که کارگردان بازی اعلام کرد این بازی برای تکمیل پروسه ساخت نیاز به زمان بیشتری دارد.‌ حال ممکن است در رویداد پیش رو جزییات بیشتری از گیم‌پلی بازی و زمان احتمالی انتشار آن در اختیار بازیبازان قرار گیرد.

همچنین این احتمال وجود دارد که در طی این رویداد در خصوص پلتفرم‌های مقصد بازی نیز اطلاعات بیشتری منتشر شود، همانطور که میدانیم تاکنون این بازی برای دو سیستم‌عامل IOS و Android تایید شده و راهی کنسول‌ها نیز خواهدشد اما سوال مطرح این است که شاهد این بازی برای کنسول‌های نسل بعد نیز خواهیم بود یا خیر؟

هر‌چه که Riot Games برای نمایش در این رویداد آماده کرده‌است، نکته‌ای که به یقین می‌توان گفت موفقیت این بازی چه بر‌روی سیستم عامل‌ها و چه بر‌روی کنسول‌ها به دلیل محبوبیت زیاد این مجموعه میان بازیبازان است. البته امیدواریم که محصول نهایی ضمن تطبیق خود بر‌روی کنسول‌های جدید، بتواند ریشه و تجربه اصلی بازی زیبای League of Legends را حفظ کند.