Menu

شایعه: ریمیک Demon’s Souls در رویداد PS5 معرفی خواهد شد

به گزارش پردیس‌گیم، سال پیش بود که شایعه‌ی ریمیک یا ریمستر Demon's Souls توسط Bluepoint Games منتشر شد و گفته می‌شد که این استدیو با سابقه‌ی خوبی که در ریمیک Shadow of Colossus دارد هم‌اکنون درحال بازسازی پدر معنوی Dark Souls می‌باشد. اما دیروز با توییتی که جیسون شرایر منتشر کرد، تمامی شایعات دوباره زنده شدند. شرایر مدعی شده که احتمال معرفی Demon's Souls Remake در رویداد PS5 وجود دارد.

مکالمه‌ای که در توییتر شرایر درگرفت، نشان داد که وی معتقد است علاوه بر عناوین انحصاری، بازی‌های Third Party نیز در رویداد مذکور حضور دارند و احتمالا یکی از آنها The Elder Scrolls VI می‌باشد.

در اثنای این صحبت‌ها، یکی از کاربران از وی پرسید که آیا ریمیک Demon's Souls نیز در لاین آپ سونی حضور دارد یا نه، با این‌که شرایر جواب مستقیمی به او نداد، اما با لایک کردن توییت این کاربر، همه را در هاله‌ای از ابهام قرار داد. علاوه بر این یکی از کارگردانان فنی Bluepoint Games، آقای Pete Dalton توییت PS5 را کووت کرده و در ادامه نوشته است:

"بسیار امیدوار به آینده هستم. وقت آن رسیده که محدودیت‌های سابق در بازی‌ها را پشت سر گذاشته و رو به آینده پیش رویم."

مطمئنا این عمل به معنای معرفی یکی از عناوینِ در دست بازسازی توسط Blupoint است، اما مشخص نیست که بازی مذکور Demon's Souls باشد یا نه. البته چند روز پیش همانگونه که در پردیس‌گیم خواندید، شایعاتی مبنی بر ریمیک Jak and Daxter توسط Bluepoint Games وجود داشته که درصورت صحت این مطلب، دیگری تکذیب خواهد شد. حال باید منتظر بود و دید که آیا چنین رونمایی‌ای انجام خواهد شد یا تنها هایپی بوده است از طرف سازندگان برای سرگرم نگه داشتن هواداران!