Menu

پیشنهادات شگفت‌انگیز تابستانه‌ی GOG کهکشانی از بازی‌های مختلف را به کاربران ارائه می‌دهد

به گزارش پردیس‌گیم، فروش تابستانه‌ی GOG شروع شده است و سعی دارد که در این ایام، با فراهم کردن فرصتی مناسب برای بازیکنان، اوقات خوبی برایشان رقم بزند. در صحبت‌های این کمپانی چنین آمده است:

"شما را دعوت می‌کنیم به کاوش در کهکشانی از بازی‌ها! فروش تابستانی GOG.COM با هزاران پیشهناد شگفت انگیز شما را به سفری هیجان انگیز و پر از بازی‌های رایگان خواهد برد. با سرعت نور به سمت بازی‌ها بشتابید و زودتر از بقیه، دموی تاکتیکال Desperados III را در کنار بازی اکشن Destroy All Humans! را قبل از انتشار تجربه کنید. علاوه بر این دو، دموی قابل بازی عنوان بازسازی شده‌ی System Shock و همچنین Spiritfarer هم دردسترس کاربران خواهد بود.

عنوان رول پلی Vagrus – The Riven Realms در کنار بازی JRPGمانند Cris Tales هم از پیشنهادات GOG می‌باشند که می‌توانید در فروش تابستانه آنها را تجربه کنید. اما این پایان کار نیست. GOG.COM با تخفیف پنجاه درصدی Metro Exodus شما را بیش از پیش به سفری پساآخرالزمانی ترغیب می‌کند، درحالی که با تخفیف 70 درصدی Prey باید از ایستگاه فضایی Talos I جان سالم بدر ببرید!

فروش تابستانه‌ی GOG.COM بیش از 3000 بازی مختلف را در خود جای داده و تخفیفات آن نیز تا سقف 95 درصد نیز می‌رسند. با خرید و جمع آوری امتیاز می‌توانید کلکسیون مخصوص خود را بسازید، با خرید سه بازی از یک باندل 5 درصد تخفیف اضافه، و با خرید 5 بازی یا بیشتر، از تخفیف 10 درصدی دیگری استفاده کنید. از آنجا که قوانین فیزیک بر این فضا حاکم هستند، اگر از قبل یکی از بازی‌های مخصوص یک باندل را داشته باشید، به شکل خودکار در تخفیف شما اعمال خواهد شد.

باندل‌ها و تخفیفات متنوعی که توسط ناشر بازی در دسرس می‌باشند به شرح ذیل است:

Children of Morta (-33%), Frostpunk (-60%),
Moonlighter (-66%)

Activision: Soldier of Fortune: Platinum Edition (-20%),
Pharaoh + Cleopatra (-50%), SWAT 4 (-50%)

Daedalic: Iratus: Lord of the Dead (-30%), Shadow Tactics:
Blades of the Shogun (-75%), Deponia 4: Deponia Doomsday (-90%)

Devolver: Katana ZERO (-33%), My Friend Pedro (-40%),
Enter the Gungeon (-50%), and more.

EA Dragon Age: Origins – Ultimate Edition (-75%), Crysis
(-75%), Theme Hospital (-75%)

Kalypso Tropico 6 (-35%), Dungeons 3 (-50%), Railway
Empire (-50%)

Paradox Imperator: Rome (-50%), Pillars of Eternity:
Definitive Edition (-60%), Stellaris (-75%)

tinyBuild Not For Broadcast (-34%), Graveyard Keeper
(-50%), Pathologic 2 (-50%)

علاوه بر مواردی که در بالا عنوان شدند، برخی بازی‌ها نیز بنابر سبک و ژانر خود از تخفیفات متنوعی بهره‌مند می‌باشند:

بازی‌های اکشن و ماجراجویی همانند Firewatch با 75درصد تخفیف

بازی‌های شوتر همانند BioShock Infinite Complete Edition با 75 درصد تخفیف

بازی‌های رول پلی همانند Baldur's Gate II: Enhanced Edition و Divinity: Original Sin 2 – Definitive Edition با 50 درصد تخفیف

بازی‌های کلاسیک و ماندگاری همچون Blade Runner با 20 درصد تخفیف، Aliens versus Predator Classic 2000 با 66 درصد تخفیف، Dungeon Keeper 2 با 75 درصد تخفیف و بسیاری دیگر نیز شامل فروش تابستانه‌ی GOG.COM می‌باشند. گفتنی است که این حراجی در تاریخ 15 جوئن مصادف با 26 خرداد به اتمام می‌رسد.