Menu

تماشا کنید: جزئیات جدیدی از FINAL FANTASY CRYSTAL CHRONICLES Remastered Edition منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم، Square Enix اعلام کرد که نسخه‌ی بازسازی شده‌ی اکشن RPG محبوب و دوست داشتنی FINAL FANTASY® CRYSTAL CHRONICLES از تاریخ 27 آگوست مصادف با 6 شهریورماه برای دارندگان نینتندو سوئیچ، پلی استیشن 4، iOS و Android دردسترس خواهد بود. شما می‌توانید در تجربه‌ی این عنوان کراس پلفورم نیز داشته باشید و با دوستان خود بازی کنید.

گفتنی است که نسخه‌ی بازسازی شده‌ی FINAL FANTASY® CRYSTAL CHRONICLES به بازیکنان اجازه می‌دهد در طول مسیر خود، Mimic یا ظاهر متفاوتی به دست آورند، این گونه که شما می‌توانید قیافه‌ی اشخاص متفاوتی که با آنها ملاقات می‌کنید را به خود بگیرید. بازیکنان با کاوش و کامل کردن فعالیت‌هایی که در سیاه چال‌ها وجود دارد، یا با سر زدن به خانه‌ی Moogleها، کریستال به دست می‌آورند و با مصرف این کریستال‌ها خواهند توانست که ظاهر خود را به کاراکتر مورد علاقه‌ی خود تغییر دهند.

FINAL FANTASY CRYSTAL CHRONICLES Remastered Edition در رده بندی سنی، درجه‌ی نوجوان را دریافت کرده و در تاریخ 27 آگوست برای PS4, Nintendo Switch, Android و iOS قابل تهیه خواهد بود. شما می‌توانید بازی مذکور را از گوگل پلی و اپ استور نیز دریافت کنید. تریلر FINAL FANTASY CRYSTAL CHRONICLES Remastered Edition را در پردیس‌گیم تماشا یا دانلود کنید:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه