Menu

بازی AC Valhalla سیستم لوتی متفاوت با دو عنوان پیشین خود دارد

همانطور که از عناونی بزرگی همچون مجموعه بازی Assassin's creed انتظار داریم، با نزدیک و نزدیک تر شدن به زمان انتشار نسخه جدید آن، جزئیات بیشتری از بازی منتشر می شود. مجله Play Station در جدیدترین شماره خود، با نگاهی عمیق به بازی Assassin's Creed Valhalla و محیط آن پرداخته است.

به گزارش پردیس‌گیم و بر اساس گفته های "Darby McDevitt" کارگردان داستانی بازی، سیستم لوت در بازی AC valhalla با دو بازی Odyssey و Origins متفاوت است. او می گوید: "تمام ابزار و لوازم شخصیت اصلی بازی به طور گسترده ای قابل ارتقا هستند به طوریکه پس از پیدا کردن آن ها بسیار هیجان زده شده، جشن می گیرید و تا مدت زیادی نیاز به تغییر آن ها ندارید." او همچنین اضافه کرد: "این آبتم ها تا مدت زیادی قابل استفاده هستند که این رویکردی متفاوت با دو بازی قدیمی است." در واقع Ubisoft نمی خواهد عنوان Valhalla یک اکشن نقش آفرینی گرایند محور تلقی شود _ انتقادی که به دو نسخه پیشین این مجموعه وارد می شد. همچنین او بیان کرده که سیستم Lootbox در دو بازی پیشین جای خود را به سیستمی جدید در Valhalla داده اند به طوریکه اکثر آیتم های به دست آمده ارزشمند و منحصر به فرد بوده و تا آخر بازی قابل استفاده اند.

با اینکه دقیقا نمی دانیم سیستم Lootbox عنوان جدید این مجموعه دقیقا چه تفاوتی با عناوین پیشین خود دارد اما به وضوح از با آن ها متفاوت است. عنوان Assassin's Creed Valhalla قرار است در اواخر سال میلادی جاری برای PS4 ،Xbox One ،PC و همچنین PS5 و Xbox Series X منتشر شود.