Menu

بازی رایگان فروشگاه اپیک گیمز برای این هفته مشخص شد؛ عنوان Borderlands: The Handsome Collection را به صورت رایگان تجربه کنید

به گزارش پردیس‌گیم ،پس از رایگان شدن عنوان Civilization 6 طی هفته ی گذشته، حال همانطور که شایع شده بود بازی Borderlands: The Handsome Collection عنوانی است که می توانید این هفته آن را به صورت رایگان از فروشگاه اپیک گیمز تهیه کنید.

بازی Borderlands: The Handsome Collection محصولی از Gearbox Software است که در سبک اکشن، نقش‌آفرینی و شوتر اول‌شخص طراحی و ساخته و از سوی کمپانی 2K Games منتشر شده است. این مجموعه شامل بازی های Borderlands: The Pre-Sequel و Borderlands 2 می باشد که به همراه محتوای دانلودی و بخش چند نفره لوکال در یک پکیج عرضه شده است و در تاریخ ۴ فروردین ۱۳۹۴ برای پلتفرم های ps۴ ،xbox one و pc منتشر شده است. علاوه بر این عنوان، خبر رسیده است که Epic Games کپی های رایگان Trackmania، بازسازی نسخه کلاسیک بازی را به شما می دهد. می توانید امروز بازی را به صورت رایگان سفارش داده و هنگام انتشار آن در تاریخ 1 ژوئن 2020 (12 خرداد) این بازی را دانلود کرده و از اجرای آن لذت ببرید.

طبق شایعات منتشر شده عنوان رایگان بعدی این فروشگاه Ark Survival Evolved خواهد بود که دور از انتظار هم نبوده و با سیاست گذاری های این شرکت طی هفته های گذشته همخوانی دارد. در گذشته نیز شاهد رایگان شدن بازی Grand Theft Auto V به مدت یک هفته بر روی وب سایت این فروشگاه بودیم که استقبال بی‌نظیر بازیبازان موجب اختلالاتی در سرور وب سایت این فروشگاه و در نتیجه قطعی آن برای مدت کوتاهی شد. همچنین این فروشگاه علاوه بر رایگان کردن چند عنوان در طی هفته‌های گذشته، تعدادی از بازی ها مانند Control ،The Outer Worlds ،Red Dead Redemption و Borderlands 3 نیز با تخفیف های خوبی در اختیار بازیبازان قرار داده شده اند که برای اطلاع از تخفیف ها و خرید عناوین دلخواه خود، تا تاریخ پنجشنبه ۱۱ ژوئن (22 خرداد) مهلت دارید به سایت این فروشگاه مراجعه کنید.