Menu

شایعه: اطلاعات جدیدی از Final Fantasy XVI منتشر شد؛ Square Enix در حال کار بر روی یک مجموعه‌ی جدید است

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از یکی از ایسایدرهای بسیار نزدیک به بخش بازاریابی Square Enix، شرکت Luminous Productions که یکی از زیرشاخه‌های Square Enix می‌باشد، در حال کار بر روی IP جدیدی به نام Arbitrium – Agni's Anthology است. این منبع اعلام کرده که بازی مذکور به همراه Final Fantasy XVI در مراسم Summer Game Fest معرفی خواهند شد.

Crimson Arbitrium – Agni's Anthology عنوانی اکشن و JRPG است که در جهانی باز و بسیار بزرگ جریان دارد. محوریت اصلی بازی بر روی استفاده از جادو خواهد بود و کاراکتر اصلی می‌تواند آنها را به دلخواه خود شخصی سازی نماید، Arbitrium – Agni's Anthology توسط Luminous Engine توسعه خواهد شد یافت.

شما می‌توانید با استفاده از جادو، اشیاء مختلف را تبدیل به چیزهای مختلف کنید، سلاح‌های خود را تغییر شکل دهید و اینگونه به مهارات و قابلیت‌های متنوعی دسترسی داشته باشید. Arbitrium – Agni's Anthology از عناوینی همچون Final Fantasy 14 و Parasite Eve الهام گرفته است. بازی برای PS5,Xbox Series X و PC درحال ساخت می‌باشد و هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد، اما به احتمال زیاد در اواخر 2022 منتشر خواهد شد.

Final Fantasy XVI

طبق قول اینسایدری که مدعی است به استدیوی سازنده بسیار نزدیک می‌باشد، Final Fantasy XVI از سال 2017 در دست ساخت می‌باشد، در ابتدای کار Unreal Engine 4 برای توسعه‌ی بازی درنظر گرفته شده بوده اما اخیرا با پیشنهاد سرسختانه‌ی مدیر کمپانی، سازندگان به موتور گرافیکی Unreal Engine 5 روی آورده‌اند. بازی احتمالا در ماه‌های نخست 2022 عرضه می‌شود و یکی از انحصاری‌های زمانی PS5 می‌باشد.

شایعه: اطلاعات جدیدی از Final Fantasy XVI منتشر شد؛ Square Enix در حال کار بر روی یک مجموعه‌ی جدید است

طراحی منصوب به Final Fantasy XVI

Final Fantasy XVI یک بازی JRPG و جهان باز، همراه با المان‌های استراتژیک است، بازی چندین شهر مختلف را شامل می‌شود و سیاه چال‌های زیادی هم برای اکتشاف وجود خواهند داشت. نقشه‌ی بازی غنی و پر از محتتوا است و شما می‌توانید تمام نقاطِ سرزمین‌های موجود را کشف کنید. کارگردانی بازی برعهده‌ی Naoki Yoshida می‌باشد.

طراحی مفهومیِ بازی همانند عناوین کلاسیک و قدیمیِ این مجموعه است و همانند Dark Souls و Final Fantasy XV حالتی استیم پانک خواهد داشت. سیستم شغل‌ها (Jobs) نیز به بازی برگشته اما در شمایلی متفاوت دیده خواهد شد. همچنین قابلیت شخصی سازی بسیار گسترده می‌باشد تا جایی که می‌توانید نام کاراکتر را نیز به دلخواه خود انتخاب کنید.