Menu

گزارش: سه گانه‌ی Metroid Prime کمتر از یک ماه دیگر به سوئیچ خواهد آمد

به گزارش پردیس‌گیم، در شایعه‌ی جدیدی که درخصوص سه گانه‌ی Metroid Prime پخش شده است، باید انتظار عرضه‌ی این سه گانه برای نینتندو سوئیچ در تاریخ 19 جوئن یا 22 خرداد را داشته باشیم.

با توجه به لیست جدیدی که یکی از خرده فروشی‌های سوئدی منتشر کرده، تا کمتر از یک ماه دیگر باید سه گانه‌ی Metroid Prime که شامل سه عنوان Metroid Prime, Metroid Prime 2: Echoes, و Metroid Prime 3: Corruption می‌باشد را بر روی نینتندو سوئیچ ببینیم.

از زمانی که Metroid Prime 4 معرفی شد و با تاخیراهای بسیاری روبرو شد، اخبار زیادی درمورد عرضه‌ی سه گانه‌ی این بازی برای نینتندو سوئیچ وجود داشته است. خوب یا بد، شایعه‌ی عرضه‌ی سه گانه، از همان فروشگاهی بلند شده که چند سال قبل همین موضوع را مطرح کرده بود.

گزارش: سه گانه‌ی Metroid Prime کمتر از یک ماه دیگر به سوئیچ خواهد آمد

اما از آن طرف دیگر کمپانی سازنده گفته بودند که نسخه‌ی سوئیچ سه گانه‌ی Metroid Prime، در فوریه‌ی 2019 عرضه خواهد شد؛ لیکن چنین اتفاقی نیفتاد و حالا که اشارات مختصر و کوچکی به بازی شده، نباید کاملا مطمئن باشیم که این سه گانه به راستی ساخته خواهد شد یا نه. از جایی که به زمان برگزاری مراسم‌ها و فستیوال‌های مختلف گیمینگ نزدیک می‌شویم، می‌توان از نینتندو انتظار داشت که در آینده‌ای نه چندان دور، از سه گانه‌ی Metroid Prime برای سوئیچ رونمایی کند.