Menu

تماشا کنید: نخستین تریلر از گیم‌پلی Fast & Furious Crossroads منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم، BANDAI NAMCO اروپا با همکاری Universal Games و Digital Platforms و Slightly Mad Studios با انتشار تریلری از گیم‌پلی بخش داستانی و تک نفره‌ی Fast & Furious Crossroads برای اولین بار از اتمسفرِ اکشن و گروه محورِ بازی رونمایی کردند.

طبق گفته‌ی سازندگان به پردیس‌گیم، بخش داستانی The Fast & Furious Crossroads با حضور Vin Diesel, Michelle Rodriguez و Tyrese Gibson در نقش‌های خود (Dom, Letty, و Roman) پیش خواهد رفت و در مناطقی همچون آتن، بارسلونا، مراکش و… جریان خواهد داشت. افراد دیگری همچون Martin-Green (Star Trek: Discovery, The Walking Dead) و Asia Kate Dillon (Billions, John Wick: Chapter 3 – Parabellum) نیز به جمع بازیگران افزوده خواهند شد.

<برای دیدن تصاویر در اندازه‌ی واقعی بر روی آنها کلیک کنید>

تماشا کنید: نخستین تریلر از گیم‌پلی Fast & Furious Crossroads منتشر شد

Fast & Furious Crossroads بازیکنان را در مقام راننده قرار می‌دهد و همانند سری فیلم‌های Fast and Furious اکشنی سینماتیک و بی وقفه ارائه خواهد داد. Fast & Furious Crossroads که مخلوطی است از گجت‌های پیشرفته، سرقت‌های خطرناک و ماشین‌های شگفت انگیز، که در تاریخ 7 آگوست مصادف با 17 مردادماه برای کاربران پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی دردسترس قرار خواهد گرفت.

هواداران می‌توانند انتظار بخش داستانیِ هیجان انگیزی داشته باشند و با سه حالتِ مختلف مولتی پلیر تجربه‌ای غیرقابل پیش بینی برای خود رقم بزنند. در هفته‌های آتی، اطلاعات بیشتری در این خصوص ارائه خواهد شد. شما می‌توانید تریلر بازی را در پردیس‌گیم تماشا یا دانلود کنید:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه