Menu

گزارش: Sony هفته آینده کنفرانسی مرتبط با PS5 را برگزار خواهد کرد [بروزرسانی شد]

بر اساس یک گزارش جدید، شرکت Sony احتمالا هفته آینده رویدادی مرتبط با PS5 را برگزار خواهد کرد.

به گزارش پردیس‌گیم، افرادی آگاه به برنامه‌های Sony به وبسایت Bloomberg اعلام کرده‌اند که هفته آینده در تاریخ 3 ژوئن (چهارشنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۹) احتمالا رویدادی مرتبط با کنسول نسل بعدی PS5 برگزار خواهد شد.

در این گزارش ادعا شده که هنوز در مورد موعد دقیق برگزاری این رویداد دیجیتالی تصمیم نهایی گرفته نشده و این احتمال وجود داره که در لحظات آخر این برنامه زنده به زمانی دیگر موکول شود.

گفته می‌شود که Sony طی ماه‌ها و هفته‌های آینده رویدادهای ویژه دیگری را در ارتباط با کنسول PS5 برگزار خواهد کرد اما از اولین قسمت این برنامه‌ها اننظار زیادی نداشته باشید چرا که بر اساس ادعای منابع Bloomberg، در قسمت اول رویداد زنده PS5 به همه جزئیات مهم این کنسول پرداخته نخواهد شد.

پیش از این نیز به برگزاری رویدادی مرتبط با PS5 در اوایل ژوئن اشاره شده بود.

بروزرسانی: خبرنگار وبسایت VentureBeat آقای جف گراب بیانیه‌ای اختصاصی در مورد جزئیات این رویداد منتشر کرد که در ادامه می‌خوانید.

"در کنفرانس سوم ژوئن بیشتر از هر زمان دیگری به کنسول PS5 پرداخته خواهد شد اما انتظار این را نداشته باشید که Sony همه جزئیات کنسول نسل بعدی خود را همینجا اعلام کند. این شرکت اعلام قیمت نهایی و تاریخ عرضه کنسول را به زمان دیگری موکول خواهد کرد. در مورد قیمت PS5 همچنان تصمیم قطعی گرفته نشده و هدف Sony این است که کنسول نسل نهمی خود را با قیمتی رقابتی عرضه کند که در عین حال، با توجه به قیمت تمام شده سخت افزار مورد استفاده، دچار ضرر دهی نشود."

گراب در ادامه گفت: "پس برنامه Sony برای رویداد هفته آینده چیست؟ اننظار می‌رود که این شرکت هفته آینده قدرت PlayStation 5 در اجرای بازی‌های نسل بعدی را به رخ بکشد. این شرکت از انتقادهایی که بابت اولین قسمت رویداد Xbox 20/20 به Microsoft وارد شد، آگاه است و می‌داند که طرفداران چقدر از عدم نمایش گیم‌پلی بازی‌ها در این رویداد ناامید شدند و در واکنش، هدف Sony این است که بر روی عناوینی حساب کند که واقعا بر روی PS5 اجرا می‌شوند."

بروزرسانی 2: جیسون شرایر، سردبیر خبری سابق وبسایت kotaku، هم لحظاتی قبل برگزاری این رویداد در هفته آینده را تایید کرد.