Menu

تماشا کنید: Rigid Force Redux ساخته جدید طراح مراحل سری Anno معرفی شد

به گزارش پردیس‌گیم ناشر تحسین شده Headup با افتخار اعلام می‌کند عنوان Rigid Force Redux، یک بازی تیراندازی افقی با گرافیک مدرن 3D، به زودی برای Nintendo Switch و Xbox One منتشر خواهند شد. اطلاعات دقیق‌تر نیز در رویداد Guerilla Collective که توسط Greg Miller از تاریخ ۱۷ تا ۱۹ خرداد برگزار می‌شود، به اشتراک گذاشته خواهد شد.

Headup ناشر بازی Rigid Force Redux تریلر معرفی این بازی را منتشر کرد . . .

این عنوان که توسط com8com1، استودیویی که توسط مارسل ربن استورف (Marcel Rebenstorf)، که قبلا به عنوان طراح مراحل در استودیو Blue Byte شرکت Ubisoft مشغول به کار بر روی عنوان‌هایی مثل Anno 2205 و Anno 1800 و Anno 2070 و سری Dawn of Discovery و Might and Magic Heroes Online بوده است، رهبری می‌شود. Rigid Force Redux نفس تازه‌ای را به ژانر کلاسیک تیراندازی side-scrolling به دلیل مدل‌های سه بعدی دست‌ساز و دوست داشتنی، محیط خیره‌کننده، جزئیات تاثیرگذار و آهنگ‌های فوق‌العاده داده است.

Headup ناشر بازی Rigid Force Redux تریلر معرفی این بازی را منتشر کرد . . .

این عنوان یک نسخه بسیار ارتقایافته و کنسولی Rigid Force Alpha می‌باشد که توسط com8com1 در آگوست ۲۰۱۸ در Steam منتشر شده بود. این بازی جدید به طور کامل در موتور بازی‌سازی Unity ساخته شده است. Rigid Force Redux ترکیبی از گیم‌پلی قدیمی و تحسین‌شده همراه با ارتقاهای متعددی مثل گیم‌پلی روان ۶۰ FPS، ارتقای سیستم تنظیم سختی بازی، تعمیرات اساسی بصری، بهینه سازی و بهمراه ارتقا گرافیکی و افکت‌ها و روابط کاربری می‌باشد.

Headup ناشر بازی Rigid Force Redux تریلر معرفی این بازی را منتشر کرد . . . Headup ناشر بازی Rigid Force Redux تریلر معرفی این بازی را منتشر کرد . . .

سوار سفینه فضایی Rigid Force Alpha شوید و در میان مراحل با اتمسفرهای مختلف حرکت کنید و با حمله دشمنانتان روبرو شوید. اسلحه‌های زیادی را جمع‌آوری کنید شامل یک سیستم موشکی قابل ارتقا و 'Force Shards'. واحدهای مکمل و تنظیم‌شونده به بازی‌کنندگان این اجازه را می‌دهد که در چند جهت شلیک کنند و حمله‌های دشمن را دفع کنند. انرژی Orbs را که توسط دشمنان رها می‌شود را بگیرید تا قدرت Rigid Force Alpha را افزایش دهید و انفجارهای ویران‌کننده دشمنان را در زمان‌های حساس از بین ببرید.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این بازی را مشاهده کنید:

دانلود FULL HD – دانلود HD – دانلود SD

تماشا به صورت تمام صفحه