Menu

Microsoft قصد خرید یکی از فرنچایزهای انحصاری سابق Playstation را دارد

به گزارش پردیس ‌گیم، در سال ۲۰۱۵ بود که Hideo Kojima، بازی‌ساز بزرگ ژاپنی، Konami را بعد از مشاجره‌های احتمالی و پشت‌ پرده، ترک کرد. سپس، در حالی که هیچ یک از دو طرف درباره‌ی مشکلات و ناسازگاری‌های خود، به صورت عمومی صحبت نکردند، Kojima همکاری خود را با Sony شروع کرد تا چندین IP جدید از جمله‌ی Death Stranding را وارد عرصه‌ی PS4 کند.

در حالی که این عنوان شاهکاری بَصَری بود، شدت و توجه کافی در موارد گیم‌پلی و نوآوری نداشت تا عموم پلیرها را با خود همراه کند. حالا هم به نظر می‌رسد که عنوان مهمی از Kojima در حَوالی خریداری شدن توسط Microsoft قرار دارد.

این کمپانی بزرگ در حال آماده کردن خریدی چندین میلیون دلاری برای کسبِ حقِ سری Metal Gear Solid است، چرا که تمایل به عرضه‌ی انحصاری آن بر روی Xbox Series X را دارد. این اتفاق احتمالاً سری MGS را در کنار Halo و Gears of War به عنوان سه سریِ بزرگ و برتر Xbox قرار خواهد داد.

با در نظر گرفتن این که Halo برای XSX و چند ماه آینده برنامه‌ریزی شده است و این که Gears of War 5 را همین سال گذشته دیدیم، Microsoft قصد عرضه‌ی پروژه‌ی بعدی خود که شخصیت Solid Snake در آن می‌درخشد را برای قبل از سال ۲۰۲۲ دارد. آخرین باری که این سری را دیدیم به سال ۲۰۱۵ برمی‌گردد که بازی‌های MGSV: The Phantom Pain و MGSV: Ground Zeroes، عرضه شدند.

از آنجایی که این IPها مستقیماً متعلق به Konami هستند، امکان بازگشت Silent Hill نیز، در صورت موفقیت MGS بر روی XSX، وجود دارد. شما در مورد این احتمالات چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.