Menu

2K از چرایی انتشار عناوین خود بر روی Nintendo Switch می‌گوید: همکاری با نینتندو برای ما به شدت مهم است

کمپانی 2K برنامه‌ی بزرگی برای پورت عناوین خود از قبیل BioShock: The Collection, Borderlands Legendary Collection, و XCOM 2 Collection برای سوئیچ دارد که سه روز دیگر یعنی 9 خردادماه آغاز خواهد شد.

به گزارش پردیس‌گیم، در ماه قبل بود که 2K در Nintendo Direct Mini خبر از این اتفاق داد و در پیامی کوتاه عنوان کرد "2K = Switch". حال Famitsu مصاحبه‌ای با Sami Thessman، یکی از مدیران ارشد 2K داشته که در این مصاحبه از دلایل پورتِ سوئیچ صحبت‌هایی به میان آمد. زمانی که Famitsu چنین سوالی از Thessman پرسید وی چنین جوابی داد:

"خب، تا الان درخواست‌های زیادی برای انتشار بازی‌ها بر روی سوئیچ داشتیم و از این که هواداران را انقدر معطل بگذاریم، ناراحت شده بودیم. با معرفی و انتشار همه‌ی این عناوین در یک زمان می‌توانیم همکاری و ارتباط خود با نینتندو را نیز بهبود بخشیم. البته هدف اصلی از پورتِ بازی‌ها، بازاریابی نبود اما این را هم باید قبول کرد که از روی هوا و فقط از سرِ اتفاقی ناگهانی به این تصمیم نرسیدیم."

در ادامه‌ی مصاحبه، Thessman قولِ همکاری‌های بیشتر با نینتندو را داد و گفت که "بازی‌های بیشتری برای سوئیچ منتشر خواهند شد." شما می‌توانید صحبت‌های کامل وی در این خصوص را در زیر بخوانید:

"نمی‌توانم برنامه‌های کامل و استراتژی کمپانی را برایتان آشکار سازم، اما چیزی که می‌توانم بگویم این است که ما در 2K رابطه با نینتندو را بسیار حائز اهمیت می‌دانیم و واقعا می‌خواهیم بازی‌های بیشتری برای سوئیچ عرضه کنیم."