Menu

احتمال دارد که PS Plus ماه آینده، انحصاری بزرگی از PS4 را اضافه کند

به گزارش پردیس گیم، ماه گذشته، Sony بازی Marvel's Spider-Man را به سرویس PlayStation Now اضافه کرد. البته شایان ذکر است که Spider-Man عنوانی دائمی در PS Now نخواهد بود، چرا که در ماه ژوئیه‌ی میلادی(حدود یک ماه دیگر)، این سرویس را ترک خواهد کرد. حالا، گزارشات تأییدنشده‌ای مبنی بر حضور این بازی در فهرست PS Plus در ماه ژوئیه‌ به گوش می‌رسند.

با وجود این که Sony هنوز فهرست رسمی بازی‌های پیش‌روی PS Plus را اعلام نکرده است، فروشگاه رسمی PlayStation انگلیس، اشاره‌ای کوچک به راه یافتن Marvel's Spider-Man به این سرویس کرد. زمانی که شما تلاش برای خرید این بازی از این فروشگاه کنید، جعبه‌ی خریدتان اشاره خواهد کرد که این عنوان از طریق PS Plus رایگان می‌باشد. اما زمانی که تلاش برای حذف کردن این بازی از سبد خریدتان می‌کنید، برچسب "رایگان از طریق PS Plus" به طور مرموزانه‌ای ناپدید می‌شود. البته که ممکن است این اتفاق یک گلیچ از طرف فروشگاه PlayStation انگلیس باشد، اما احتمال رایگان شدن Spider-Man در PS Plus هم کم نیست.

از آنجایی که مشترکان سرویس PS Now، در حال حاضر می‌توانند این عنوان را استریم کنند، شاید عرضه‌ی این بازی به دارندگان PS Plus، هدف برابری را داشته باشد. این هم ممکن است که این حرکت برای جبران کاستی بازی‌های رایگان PS Plus در ماه مِی باشد.

این کاستی منجر به ناراحتی و شکایت بسیاری از مشترکان PS Plus شد، تا جایی که برخی از آن‌ها کمپینی تحت عنوان تغییر بازی‌های رایگان این ماه، به راه انداختند و تا به حال هم حدود ۶۷،۰۰۰ امضا جمع کرده‌اند. با این وجود، هیچ تغییری از سوی Sony در این لیست ایجاد نشد و از آنجایی که تنها چند روز تا پایان این ماه میلادی باقی است، این اتفاق دور از انتظار است. بنابراین اگر Sony، بازی Spider-Man را در آینده به PS Plus اضافه کند، قدمی در راه درست برداشته است.

بازی Marvel's Spider-Man در حال حاضر، انحصاراً برای PS4 موجود است.