Menu

لاین آپ بازی‌های PS5 بسیار عظیم خواهد بود؛ سونی از دو سال پیش برای این برنامه آماده شده است

به گزارش پردیس‌گیم، هرچه به زمان معرفی کامل PS5 و بازی‌های آن نزدیک‌تر می‌شویم شایعات و اخبار داغ نیز بیشتر می‌شوند و باعث شکل گرفتن صحبت‌های زیادی میان هواداران می‌شوند.

در جریان برنامه‌ی آنلاینی که اخیرا با حضور Maximillian Dodd، یکی از افراد برجسته و شناخته ‌شده‌ی بازی‌های فایتینگ برگزار شده بود، صحبت از لاین آپ و برنامه‌ی سونی برای PS5 درگرفت و ایشان با اشاره به این‌که سونی در حال آمادگی برای برگزاری برنامه است، خبر داد که کمپانی مذکور از دو سال پیش برای چنین روزی آماده می‌شده است.

سونی از بازی‌های زیادی رونمایی نکرده و در سکوت خبری بسیار عجیب و مشکوکی فرو رفته است، اما طبق گفته‌های Maximillian Dodd برنامه‌ی سونی برای معرفی عناوین جدید خود، بین اینسایدرها و افراد مختلف دیگر بسیار صدا کرده و گویا با سورپرایزهای بزرگی روبرو خواهیم شد.

درمیان تمام بازی‌های احتمالی، معرفی سافت ریبوتی از Silent Hill محتمل‌ترینِ گزینه‌ها می‌باشد، گفته می‌شود که این عنوان توسط Sony Japan Studios ساخته شده و هم‌اکنون قابل بازی نیز می‌باشد.

اطلاعات و چکیده‌ای از حرف‌های گفته شده درمورد Silent Hill به شرح زیر می‌باشند:

-این بازی توسط Sony Japan Studios ساخته شده و یکی از انحصاری‌های PlayStation 5 می‌باشد.

-بازی توسط Toyama کارگردانی می‌شود، Akira Yaomoka موسیقی متن را برعهده دارد، Masahiro Ito طراحیِ هنری بازی را آماده می‌کند و تعدادی از سازندگان Gravity Rush نیز در توسعه‌ی بازی دخالت دارند.

-Kojima نقشی در ساخت بازی نخواهد داشت.

-این بازی ریمیک نیست و تنها یک سافت ریبوت می‌باشد.

-بازی دارای یک دمو است و پس از معرفی به نمایش کامل درخواهد آمد.

PS5 در اواخر سال جاری عرضه خواهد شد و قبل از آن نیز شاهد معرفی کامل کنسول و بازی‌های آن خواهیم بود. نظر شما در این مورد چیست؟ دوست دارید چه عناوینی در برنامه‌ی سونی معرفی شوند؟!