Menu

با انواع کلمات رکیک و فحاشی، ابتذال در صدا را به Valhalla بکشانید!

به گزارش پردیس‌گیم، عنوان Assassin's Creed Valhalla که یکی از بزرگ‌ترین و جاه طلبانه‌ترین عناوین یوبیسافت در نسل هشتم خواهد بود، در چند هفته‌ی اخیر سر و صدای زیادی به پا کرده و جزئیات مختلفی از خود بروز داده است. کارگردانی این نسخه از مجموعه‌ی Assassin's Creed بر عهده‌ی اشرف اسماعیل می‌باشد. او که سابقه‌ی کار بر روی Black Flag و Origins را نیز داشت، یکی از نقاط قوت و امید هواداران برای ارائه‌ی یک Assassin خوب است.

اخیرا اشرف اسماعیل در حساب توییتری Assassin's Creed Valhalla با انتشار ویدیویی کوتاه از خود، به صحبت درمورد ساختار رپ بتل در Valhalla می‌پردازد و چگونگی آن را توضیح می‌دهد. قابلیت Flyting که گویا درمیان وایکینگ‌ها و ساکسون‌ها رایج بوده است، همان رپ بتل امروزه‌ای است که بسیار دیده می‌شود.

اسماعیل در این ویدیو توضیح می‌دهد که رپ بتلِ وایکینگ‌ها امری اقتباس شده از تاریخ است. او همچنین شرح می‌دهد که به هنگام مجالسه با دیگر وایکینگ‌ها، آنان شروع به خواندن اشعاری تند و رکیک می‌کنند و با استفاده از کلماتِ موزون و آهنگین، یکدیگر را به چالش می‌کشند. شما نیز در نقش Eivor باید بتوانید به رقبای خود جوابی شکننده و توهین آمیزتر بدهید تا شاید امتیاز و یا چیز دیگری به دست آورید. وایکینگ‌ها اشعار بسیاری می‌خوانند که از جمله‌ی آنان اشاره‌ای است به قصه‌ی Odin و Thor؛ اودین با استفاده از اشعاری من درآوردی و بالبداهه، رقیب خود Thor را شکست می‌دهد و محبوب مجلس می‌شود.

هنگام دورهمی‌ها و نشتن در تالارهای وایکینگی، ناگهان یکی از حضار شروع به شعر خواندن می‌کند و احتمال دارد که شما را مورد خطاب قرار دهد، اینجا Eivor با چندین انتخاب مختلف روبرو می‌شود که با انتخاب هریک می‌تواند به رقیب جواب دهد. جواب‌ها شماا تاثیرات زیادی بر روند پیروزی یا شکست خواهند داشت.

اسماعیل در پایان سخنان خود گفت که اطلاعات بیشتری در مورد Flyting منتشر خواهد شد.