Menu

تماشا کنید: Death Come True بازی جدید خالق Danganronpa در ماه ژوئن عرضه خواهد شد

به گزارش پردیس‌گیم، Kazutaka Kodaka، کارگردان بازی سینمایی و تعاملی Death Come True در حساب توییتری خود اعلام کرد که این بازی در ماه جوئن، منتشر خواهد شد.

داستان Death Come True روایتی است از شخصی با نام Makoto Karaki، که به اتهام چندین فقره قتل، تحت تعقیب قرار گرفته است.

ماکوتو در حالی که حافظه‌ی خود را از دست داده است، در هتلی بیدار می‌شود و از طریق تلویزیون پی می‌برد که به دلیل قتل، مورد اتهام قرار گرفته. ماکوتو خود را در خطری جدی می‌بیند اما خوشبختانه وی قدرت بازگشت در زمان را دارد. او با این قدرت به زمان مرگ خود بازمی‌گردد و از اینجاست که انتخاب‌های بازیکن تاثیر شگرفی بر روند پیشروی داستان خواهد داشت و به ماکوتو کمک می‌کند که راز اتفاقاتی که افتاده‌اند را کشک کند.

پیش‌تر از این مشخص شده بود که بازی در جوئن، برای کاربران ژاپنی قابل دسترسی خواهد بود اما کوداکا اعلام کرد که Death Come True در تمام جهان منتشر خواهد شد. بازی زیرنویس‌های متعددی خواهد داشت که زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی‌، آلمانی، اسپانیایی، اسپانیایی لاتین، کره‌ای، تایلندی، چینی(رسمی و سنتی) و ویتنامی از جمله‌ی آن‌ها می‌باشند. قیمت بازی 1,900 ین ژاپن، یا به قولی ۱۷ دلار خواهد بود.

عنوان Death Come True در جوئن ۲۰۲۰ و در ژاپن برای PS4, PC, Nintendo Switch, iOS و Android عرضه خواهد شد. موسیقی اصلی بازی هم توسط بند Kami-sama نواخته می‌شود. شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با این بازی، تیزری یک دقیقه‌ای از Death Come True را در پردیس‌گیم تماشا یا دانلود کنید:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه